Πλήρης επιβεβαίωση στο επιτόπιο ρεπορτάζ του zougla.gr στον τόπο του μοιραίου δυστυχήματος από το οποίο χάθηκαν μία μάνα με το παιδί της – πιθανότατα έγκυος και δύο νέα παιδιά είκοσι τριών ετών, ο υιός Βακάκης και ο φίλος του, προκύπτει από την έκθεση πραγματογνωμοσύνης που ήρθε σήμερα στη δημοσιότητα.  

Στο ρεπορτάζ του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στις 28 Φεβρουαρίου 2017, αναφέρεται:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Δεν χρειάστηκε παρά ψυχραιμία και ελάχιστη παρατηρητικότητα για να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να φρενάρει 150 μέτρα πριν την είσοδο του πάρκινγκ με τρία αποτυπώματα πάνω στην άσφαλτο, προφανώς γιατί το τέταρτο ελαστικό του είχε σκάσει.

Αυτό αποδεικνύεται και από υπολείμματα που βρέθηκαν στην άκρη του οδοστρώματος τόσο από το ελαστικό, το οποίο είχε προφανώς αρχίσει να διαλύεται, όσο και από τον θόλο του οποίου τα πλαστικά τμήματα είχαν γίνει κομμάτια.

Πλαγιοολισθαίνοντας, λοιπόν, πάνω στην άσφαλτο με τρομακτική ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει στη μεγάλη ευθεία -όσοι ταξιδεύουν με αυτοκίνητο την γνωρίζουν καλά- πέρασε μέσα από την είσοδο του πάρκινγκ των ουρητηρίων για να σκάσει σαν βόμβα με την κινητική ενέργεια που είχε αναπτύξει πρώτα πάνω στο Ηοnda και αμέσως μετά στο μπετόν του κτηρίου».

Αυτοψία στον τόπο της τραγωδίας
:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτογραφίες από το σημείο:


Τα πρώτα ίχνη από το σκασμένο ελαστικό, πάνω στην Εθνική Οδό, ανιχνεύονται 150 μέτρα πριν από την είσοδο του πάρκινγκ (σ.σ. διένυσε άλλα 100 μέτρα μέχρι να συγκρουστεί)


(Ίχνη φρεναρίσματος στην είσοδο του πάρκινγκ)

Δείτε όλο το ρεπορτάζ:

Τι λένε οι πραγματογνώμονες
 
Σήμερα στο Έθνος της Κυριακής δημοσιεύεοντα τα συμπεράσματα των πραγματογνωμόνων Γρηγόρη Μιχαλόπουλου και Γιώργου Χαρωνίτη, σύμφωνα με τα οποία ως αιτία απώλειας της στήριξης του οχήματος φαίνεται «κλατάρισμα» του πίσω δεξιού ελαστικού της Πόρσε, ενώ ο νεαρός κινούνταν με 260 χιλιόμετρα την ώρα.

Το επίμαχο λάστιχο που έσκασε έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα υπόλοιπα 3 την 48η εβδομάδα του 2006.


Όπως διαπιστώθηκε και στο επιτόπιο ρεπορτάζ του zougla.gr, μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα. Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης

Όπως διαπιστώθηκε και στο επιτόπιο ρεπορτάζ του zougla.gr, μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα. Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης.

Όπως αναφέρεται από τους πραγματογνώμονες, αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή.  Ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει πατώντας φρένο. Σύμφωνα με ειδικούς ο χρόνος αντίδραση υπολογίζεται σε 0.6 – 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.

Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.

Δείτε φωτογραφίες:

Η ζάντα γδάρθηκε από την επαφή με την άσφαλτο

Το μπροστινό λάστιχο διαλύθηκε κατά την πρόσκρουση με το κράσπεδο

Διαβάστε ακόμη:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης