Αληθινά σενάρια διαχείρισης κρίσης σε σχολικό περιβάλλον κλήθηκαν να συζητήσουν εκπαιδευτικοί σε ημερίδα με τίτλο «Επίκαιρες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις», που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών στη Θεσσαλονίκη.

«Ένας μαθητής του Λυκείου έχει απαράδεκτη συμπεριφορά στο σχολείο, ωστόσο είναι αριστούχος μαθητής. Θα γίνει σημαιοφόρος; Με ποια ακριβώς κριτήρια και βάσει ποιας διαδικασίας θα κρατήσει αυτός τη σημαία του σχολείου κι όχι ένας συμμαθητής του με εξαιρετική διαγωγή αλλά όχι αντίστοιχες βαθμολογικά επιδόσεις;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Μετά τον αγιασμό του σχολείου, ο μητροπολίτης της περιοχής έχει μοιράσει εικονίτσες στα παιδιά. Γονείς αλλοδαπών μαθητών που έχουν πάρει απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών διαμαρτύρονται έντονα. Είχε και εάν ναι ποια ευθύνη ο διευθυντής του σχολείου για το περιστατικό;».

Τα σενάρια αυτά αναλύθηκαν από τον επίκουρο καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Σπύρο Σούλη, ενώ η Σταυρούλα Κολοβού, κοινωνική λειτουργός από το Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) Κοζάνης, αναφέρθηκε στο bullying και το cyberbulling.

«Για να εξασφαλίζετε την προστασία ακόμη των ενήλικων χρηστών αποφύγετε να κοινοποιείτε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο διευθύνσεις άλλων. Αποκλείστε τα παιδιά αλλά και εσάς τους ίδιους από τα ανεπιθύμητα μηνύματα, τα spam, διότι συχνά περιέχουν διαφημίσεις για τζόγο, για αμφίβολης ποιότητας παιχνίδια. Ακόμη κι όταν, ηλεκτρονικά, μια σελίδα σάς στέλνει μήνυμα “εάν θέλετε ή όχι να λαμβάνετε μηνύματα από την εταιρεία”, μην απαντάτε, διότι έτσι πιστοποιείτε την ταυτότητά σας» συμβούλευσε εκπαιδευτικούς και γονείς η κα Κολοβού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο για τα παιχνίδια στο διαδίκτυο, οι ειδικοί σύστησαν «αυστηρά ενασχόληση με αυτά μετά το διάβασμα, διότι μελέτες αποδεικνύουν ότι τα διαδικτυακά, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και η εκτεταμένη χρήση κινητού αποσπούν την προσοχή».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης