Το 80% των χρηστών του κοινωνικού δικτύου Twitter επισκέπτεται την ιστοσελίδα μέσω «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου, αποκαλύπτει νέα έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν αργά το βράδυ της Τρίτης 31 Μαρτίου σε ξενοδοχείο των βορείων προαστίων της Αθήνας.

Η εκδήλωση για το λανσάρισμα του Twitter στην ελληνική αγορά διοργανώθηκε από την εταιρεία Httpool, αντιπρόσωπο του κοινωνικού δικτύου στην ελληνική διαφημιστική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την εκδήλωση προλόγισε ο γενικός διευθυντής της Httpool στην Ελλάδα Βαγγέλης Ματιάτος, λέγοντας πως είναι μεγάλη τους τιμή και είναι ιδιαίτερα περήφανοι που είναι οι εκπρόσωποι του Τwitter στην Ελλάδα. Μια συνεργασία που, όπως τόνισε ο ίδιος, ξεκινάει σε μια εξαιρετική στιγμή, με το Twitter να αποτελεί βασικό κομμάτι της επικοινωνίας και στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Νάιλ Χόργκαν, μάνατζερ Ανατολικής Ευρώπης στο Twitter με έδρα το Δουβλίνο. Ο Νάιλ Χόργκαν αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά που κάνουν το Twitter μία καταπληκτική πλατφόρμα επικοινωνίας, έδωσε στοιχεία έρευνας σχετικής με τη χρήση του Τwitter και ανέφερε και κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Σχετικά με το πρώτο σκέλος, ανέφερε ότι τα τρία στοιχεία που λειτουργώντας μαζί καθιστούν το Twitter μία μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο είναι ότι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1) είναι άμεσο και ζωντανό, ό,τι συμβαίνει στον κόσμο, ανεβαίνει και στο Τwitter την ίδια στιγμή, ο κόσμος επικοινωνεί γεγονότα, νέες ιστορίες, στιγμές

2) είναι δημόσιο, είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα, όλοι έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν ή να ακολουθούν κάποιον

3) ευνοεί τη συζήτηση και τον σχολιασμό, κάποιος κάνει ένα tweet, κάποιος άλλος σχολιάζει, κάποιοι άλλοι απαντούν και έτσι δημιουργούνται τάσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, όπου πάνω από 672 εκατομμύρια tweets έγιναν σε όλο τον κόσμο σχετικά με αυτό.

Άλλα παραδείγματα ήταν τα τεράστια trends που δημιουργήθηκαν για σημαντικά γεγονότα όπως τα #Bring Back our girls, #Je suis Charlie, #LLAP ή ακόμα και αστεία trends που δημιουργήθηκαν με αφορμή μια φωτογραφία.

Όπως δήλωσε ο Niall Horgan, κάθε μέρα αποστέλλονται 500 εκατομμύρια tweets.

Όσον αφορά στον σχεδιασμό της στρατηγικής που απαιτείται προκειμένου ένα «τιτίβισμα» να είναι επιτυχημένο, ο Νάιλ Χόργκαν υπογράμμισε ότι πρέπει:

α) να είναι άμεσα αναγνωρίσιμα, το λογότυπο να φαίνεται καθαρά, γιατί ο χρήστης του Twitter περνάει με πολύ μεγάλη ταχύτητα τα μηνύματα στην προσπάθειά του να δει όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο

β) να προσπαθούν να συνδεθούν συναισθηματικά με τον κόσμο, με γεγονότα ή στιγμές σημαντικές

γ) να δημιουργούν αλληλεπίδραση με τους χρήστες, να προσπαθούν να τους βάζουν να συμμετέχουν στην επικοινωνία, να τους ενθαρρύνουν να μοιραστούν

δ) να είναι αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού

ε) να επικοινωνούν το περιεχόμενο σαν να λένε μια μικρή ιστορία, το μήνυμά τους όσο σύντομο κι αν είναι, να έχει αρχή – μέση – τέλος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης