Ο ισχυρός άνδρας της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του ομίλου για το τρίτο τρίμηνο του έτους, αποκάλυψε ότι αναθεωρείται η στρατηγική της Alfa Romeo.

Λόγω της οικονομικής επιβράδυνσης της αγοράς της Κίνας, η εταιρεία θα αλλάξει το πλάνο της, όσον αφορά το λανσάρισμα των νέων μοντέλων της Alfa Romeo, δίνοντας προτεραιότητα στη Β. Αμερική και την Ευρώπη. Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως ο στόχος των 400.000 πωλήσεων έως το 2018 παραμένει ως έχει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, αν ισχύουν οι πληροφορίες περί καθυστέρησης της εμπορικής διάθεσης της Giulia Quadrifoglio αλλά και των απλών εκδόσεων, ο στόχος πολύ δύσκολα θα επιτευχθεί. Σύμφωνα με τα αμερικανικά Μέσα, το νέο μοντέλο της Alfa θα λανσαριστεί έξι μήνες αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό, δηλαδή θα φτάσει στην αγορά στα μέσα του 2016, ενώ το επερχόμενο SUV θα το δούμε το 2017. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης