Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που η υβριδική LaFerrari παρουσιάστηκε και έστρεψε τα παγκόσμια φλας πάνω της, δείχνοντας την προθυμία της εταιρείας να αγκαλιάσει ένα ηλεκτρισμένο μέλλον. Η σημερινή γκάμα περιλαμβάνει όχι ένα αλλά δύο μοντέλα PHEV, με τις 296 GTB και SF90 Stradale να φιγουράρουν με εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ να θυμίσουμε πως τον προσεχή Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί και η Purosangue, το πρώτο SUV της φίρμας με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
«Είναι αλήθεια, έχουμε περίπου 100 κιλά περισσότερα από ένα κανονικό αυτοκίνητο ICE για την ίδια ιπποδύναμη, αλλά αυτό που πραγματικά με καθησυχάζει είναι το ότι έχουμε βαθιά κατανόηση της δυναμικής του οχήματος. Επομένως, είναι μια πρόκληση, αλλά το βλέπουμε και ως μια ευκαιρία… να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε μοναδικά αυτοκίνητα».
Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, τα μοντέλα με θερμικό μοτέρ θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 40% έως το 2026, πέφτοντας στο 20% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το 2030 τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 80% των συνολικών πωλήσεων.
