Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η αμερικάνικη εταιρία έχει καταφέρει να αλλάξει το παιχνίδι στον τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας, προωθώντας μία διαφορετική αγοραστική προσέγγιση. Ξοδεύοντας μηδενικό ποσό στον τομέα της παραδοσιακής διαφήμισης και επιλέγοντας το μέγιστο κέρδος από κάθε μοντέλο, κατάφερε να γίνει μία από τις ελάχιστες εταιρίες παγκοσμίως με αξία πάνω από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.
Από την φετινή χρονιά φαίνεται πως η Tesla αρχίζει να στοχεύει και στην σημαντική αύξηση της παραγωγής με το νέο πλάνο να κάνει λόγο ακόμα και για 50% σε σχέση με πέρυσι. Οι επενδυτές φαίνεται πως πλέον κοιτούν και τους αριθμούς των πωλήσεων και η εταιρία φαίνεται πρόθυμη να βάλει μπρος τις μηχανές παραγωγής στο διπλάσιο.
Προς το παρόν, μόνο οι ευκατάστατοι πελάτες μπορούν να αγοράσουν τα αυτοκίνητά της και οι επενδυτές περιμένουν με ανυπομονησία τη στιγμή που η Tesla θα κυκλοφορήσει πολύ πιο προσιτά μοντέλα. Βέβαια, ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Tesla, Έλον Μασκ, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα παρουσιάσει ένα πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα κοστίζει περίπου 25.000 δολάρια φέτος. «Δεν δουλεύουμε αυτήν τη στιγμή σε αυτό το αυτοκίνητο των 25.000 δολαρίων. Κάποια στιγμή θα το κάνουμε. Έχουμε αρκετά με τα οποία ασχολούμαστε αυτή τη στιγμή, πάρα πολλά, ειλικρινά. Επομένως, κάποια στιγμή θα υπάρξει αυτό το πιο προσιτό αυτοκίνητο, αλλά νομίζω ότι είναι κάπως λάθος η ερώτηση σχετικά με το πότε ακριβώς θα βγάλουμε αυτό το μοντέλο. Πραγματικά αυτό που έχει την ύψιστη σημασία είναι το πότε θα είναι αυτόνομο το αυτοκίνητο»,
