Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το ηλεκτρικό crossover Hyundai Ioniq 5 είναι αρκετά επιτυχημένο και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Είναι ένα άνετο, κομψό και ικανό EV, που φέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Παράλληλά το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της Hyundai, η οποία έχει ξεχωρίσει για την αξιοπιστία της και έτσι δεν είναι τυχαίο που η κορεάτικη φίρμα έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες Ioniq 5 σε όλο τον κόσμο.
Το Ioniq 5 στο οποίο αναφέρεται η είδηση, έχει διανύσει 666.225χλμ. στα σχεδόν 3.5 χρόνια τα οποία είναι στην κατοχή του ιδιοκτήτη του. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο διένυε κατά μέσο όρο 550χλμ. κάθε ημέρα ή 16.000χλμ. κάθε μήνα.
Αλλαγή μπαταρίας στα 580.000χλμ… δωρεάν
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η Hyundai άλλαξε δωρεάν την μπαταρία στα 580.000χλμ. παρά το γεγονός πως η κορεάτικη εταιρία παρέχει εγγύηση για τη μπαταρία στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, 8 ή 10 χρόνια με όριο τα 160.000 χλμ. Ίσως η εταιρία ήθελε να κάνει κάποια ανάλυση στην τόσο χρησιμοποιημένη μπαταρία ή απλά να επιβραβεύσει τον κάτοχο του μοντέλου της, που το εμπιστεύεται και χρησιμοποιεί τόσο.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως κατά την αντικατάσταση της, η παλιά μπαταρία είχε ακόμα κατάσταση υγείας 87%, με τον ιδιοκτήτη να λέει πως χρησιμοποιεί τακτικά γρήγορους φορτιστές συνεχούς ρεύματος και φορτίζει στο 100%. Πάντως για την ώρα το αυτοκίνητο δεν μπορεί να φορτίσει από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), επειδή η μονάδα ελέγχου φόρτισης (ICCU) δεν λειτουργεί σωστά και χρειάζεται αλλαγή.
Σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα, ακινητοποιήθηκες μόλις μία φορά. Ένα θερμικό αυτοκίνητο πιστεύετε θα προσέφερε ίδιο επίπεδο αξιοπιστίας ή όχι;
