Μια διάκριση που θα ζήλευε κάθε εταιρεία απέσπασε η Toyota η οποία αναδείχτηκε η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στην αναφορά Best Global Brands 2012, που δημοσίευσε πρόσφατα η Interbrand. Στη φετινή αναφορά, η Toyota παρουσιάζει ανάκαμψη κατά 9%, ποσοστό που της διασφαλίζει μία θέση στο Top 10 όλων των βιομηχανιών.

Σύμφωνα με την Interbrand, η επιτυχία της Toyota οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη συνεχιζόμενη πιστότητα των πελατών, στη γκάμα προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, όπως το Prius  και στη συνεχώς αυξανόμενη απήχηση σε νεαρούς πελάτες. Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Interbrand, η ιαπωνική φίρμα κατέκτησε την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η καλύτερη παγκόσμια πράσινη μάρκα (Best Global Green Brand).

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης