Το καινούριο compact crossover/SUV, το οποίο αντικαθιστά ουσιαστικά το Freelander και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στην ευρωπαϊκή αγορά, στις αρχές του 2015, παρουσίασε η Land Rover.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Discovery Sport, είναι πλήρως αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς σε σχέση με το Freelander και θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας. Σχεδιαστικά βασίζεται στο πρωτότυπο Vision Concept που είδαμε στην έκθεση της Νέας Υόρκης, τον περασμένο Απρίλιο, συνδυάζοντας το σύγχρονο design, με την πρακτικότητα, την πολυτέλεια και τον off-road χαρακτήρα.

Έχει σπορτίφ προφίλ και πολύ καλή αεροδυναμική για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τη μεγάλη μάσκα, τα φώτα LED, την κεκλιμένη οροφή και την πίσω πτέρυγα, να προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό στην εικόνα του αμαξώματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην πρακτικότητα, την εργονομία και την χωροταξία. Είναι διαθέσιμο σε πεντάθυρη και επταθέσια έκδοση, με τη δεύτερη να έχει διάταξη θέσεων 2+3+2. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι ανώτερης ποιότητας, με τις πλουσιότερες εκδόσεις να εξοπλίζονται με δερμάτινες επενδύσεις και πανοραμική γυάλινη οροφή.

Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη 8 ιντσών, που ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων και βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Ο πίνακας μπροστά από τον οδηγό αποτελείται από δύο αναλογικά όργανα και μια οθόνη 5 ιντσών. Στις τεχνολογίες περιλαμβάνεται το σύστημα in-car 3G hotspot, δορυφορική πλοήγηση, εντοπισμός του αυτοκινήτου σε περίπτωση κλοπής, αερόσακος πεζού στο καπό και πολλά ακόμα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων σύρεται εμπρός-πίσω κατά 16 πόντους, με την τρίτη σειρά να μπορεί να φιλοξενήσει παιδιά κάτω των 13 ετών. 

Στην οροφή, τα φτερά, το καπό και την πίσω πόρτα του πορτμπαγκάζ έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο για τη μείωση του βάρους, το οποίο είναι στα 1.817 κιλά. Τροφοδοτείται από τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα 2.2 SD4 των 190 ίππων και τον 2.0 Turbo των 240 ίππων, ενώ αργότερα θα δούμε τον καινούριο diesel της σειράς Ingenium, ο οποίος έχει απόδοση 150 ίππων. Πρόκειται για το πιο οικονομικό μοτέρ, με εκπομπές ρύπων στα 119 γρ./χλμ. και την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα.

Στις υπόλοιπες εκδόσεις υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex και το βελτιωμένο σύστημα Terrain Response για μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Τα κιβώτια ταχυτήτων απαρτίζονται από ένα μηχανικό εξάρι και το αυτόματο 9αρι της ZF με τον περιστροφικό διακόπτη.

Το λανσάρισμά του έχει προγραμματιστεί για τις 22 Ιανουαρίου, με τα επίπεδα εξοπλισμού να είναι τέσσερα (SE, SE Tech, HSE και HSE Luxury). Όσο για τις τιμές, στη Βρετανία ξεκινούν από 32.395 λίρες και φθάνουν έως τις 40.000£.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης