Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Kia πριν λίγο καιρό παρουσίασε το νέο της λογότυπο, δεχόμενη αρκετά κολακευτικά σχόλια για την σχεδίαση και την μινιμαλιστική του φιλοσοφία. Φαίνεται όμως πως ο τρόπος με τον οποίο αναγράφεται καλλιτεχνικά η λέξη Kia, έχει προκαλέσει σύγχυση σε αρκετούς πολίτες που εντυπωσιάζονται όταν το βλέπουν και αναζητούν στο ίντερνετ λανθασμένα KN.
Συγκεκριμένα, ο χρήστης του Twitter @Shwinnabego παρατήρησε ότι οι αναζητήσεις Google για “KN car” έχουν αυξηθεί σημαντικά από το καλοκαίρι του 2021, όταν τα μοντέλα με το νέο λογότυπο κυκλοφόρησαν στον δρόμο.
Το μόνο σίγουρο είναι πως ο κόσμος έχει εντυπωσιαστεί από τα νέα μοντέλα της Kia και αναζητά περισσότερες πληροφορίες για αυτά, δείχνοντας πως η κορεατική φίρμα είναι στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως.
