Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως διαβάσατε χθες στη zougla.gr, το Rimac Nevera κατάφερε κάτι πρωτόγνωρο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ηλεκτρικό hypercar των 2 εκατ. ευρώ, κατάφερε να σπάσει 23 ρεκόρ μέσα σε μία ημέρα, ανάμεσα τους και το γρηγορότερο 0-60mph (0-96χλμ./ώρα).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα εχθές το Rimac Nevera πέτυχε τα εξής ρεκόρ και έθεσε νέο πήχη στα νούμερα των ηλεκτρικών οχημάτων επιδόσεων.

Να θυμίσουμε πως οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής για ένα σύνολο που κατέχει ήδη αρκετά ρεκόρ, έχει ψηφιστεί καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χρονιάς και στοχεύει ακόμα ψηλότερα.

Αλλά ξέρετε ποιος δεν εντυπωσιάστηκε από τα ρεκόρ του Rimac Nevera; Ο Elon Musk, ή τουλάχιστον έτσι μπορεί κανείς να ερμηνεύσει την αντίδραση που είχε στην είδηση στο Twitter. Ερωτηθείς από το Teslaconomics αν το Tesla Roadster θα μπορέσει να σπάσει το ρεκόρ 0-100 χλμ/ώρα του 1,74 δευτερολέπτου του Rimac Nevera, ο CEO της Tesla απάντησε με ένα “LOL”. O Elon Musk δεν διευκρίνισε τι εννοούσε με το ακρωνύμιο “laughing out loud”. Η πιο λογική υπόθεση θα ήταν ότι το Tesla Roadster θα είναι πολύ πιο γρήγορο από το Rimac Nevera.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται δύσκολο να το πιστέψει κανείς, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το Nevera είναι ένα ηλεκτρικό hypercar αξίας 2 εκατ. ευρώ που διαθέτει τεχνολογία αιχμής, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις τρελές επιδόσεις που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Tesla από το Model S Plaid και το Model X Plaid, δύο οχήματα οικογενειακού μεγέθους που ξεκινούν από μόλις 110.000 δολάρια.

Το Model S Plaid, για παράδειγμα, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,99 δευτερόλεπτα και καλύπτει το 400άρι σε 9,23 δευτερόλεπτα σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Tesla. Βλέποντας ότι το Tesla Roadster αναμένεται να διαθέτει μια εξέλιξη του τριπλού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης των σημερινών μοντέλων Plaid και ότι σίγουρα θα είναι ελαφρύτερο και πιο αεροδυναμικό από το Model S Plaid, το ρεκόρ 0-100 km/h του Rimac Nevera δεν φαίνεται αδύνατο να καταρριφθεί.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης