Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Από την ημέρα που παρουσιάστηκε, το Rimac Nevera έχει καταφέρει να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση, πετυχαίνοντας νούμερα και επιδόσεις που κάποτε θεωρούνταν ανέφικτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής για ένα σύνολο που κατέχει ήδη αρκετά ρεκόρ, έχει ψηφιστεί καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χρονιάς και στοχεύει ακόμα ψηλότερα.

Το Rimac Nevera καταφέρνει το 0-100 σε 1.97 δευτ., το 0-300 σε 9.3 δευτ. ενώ κατέχει και την υψηλότερη τελική ταχύτητα για ηλεκτρικό, στα 412χλμ./ώρα. Μάλιστα για να πετύχει το ρεκόρ ταχύτητας, το Nevera τέθηκε σε λειτουργία top speed, η οποία σε ένα αυτοκίνητο ιδιώτη περιορίζει ηλεκτρονικά τη μέγιστη τελική ταχύτητα στα 352χλμ./ώρα. Ωστόσο, η Rimac λέει ότι αυτοί οι 150 άνθρωποι που είναι αρκετά τυχεροί να έχουν ένα, μπορούν να αξιοποιήσουν την επιπλέον τελική σε ειδικές εκδηλώσεις με την υποστήριξη της ομάδας της Rimac και υπό ελεγχόμενες συνθήκες. Κάτι το οποίο και έγινε.

Ώρα για το επόμενο ρεκόρ! Αυτό του φρεναρίσματος
Αφού λοιπόν το Nevera είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό στον κόσμο, ήρθε η ώρα να κατακτήσει και τον κόσμο του φρεναρίσματος. Το ρεκόρ κατέχει η Koenigsegg Agera RS, η οποία χρειάζεται 33,29 δευτερόλεπτα για να πάει από τα 0 στα 400χλμ./ώρα και στη συνέχεια πίσω στα 0. Το ρεκόρ έλαβε χώρα τον Νοέμβριο του 2017 σε ένα κλειστό τμήμα 17χλμ. της πολιτειακής οδού 160 μεταξύ Λας Βέγκας και Pahrump.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμη και αν το Rimac Nevera αρπάξει τον τίτλο από την Koenigsegg, η τελευταία εργάζεται πάνω σε ένα νέο αυτοκίνητο που θα καταρρίψει όλα τα ρεκόρ. Το Jesko Absolut έχει ήδη περιγραφτεί ως το ταχύτερο αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει ποτέ η μάρκα, γεγονός που υποδηλώνει ότι μπορεί να πάει ακόμα πιο γρήγορα από την Bugatti Chiron Super Sport των 490 χλμ/ώρα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης