Τελικά δεν έμειναν στα λόγια οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στην F1. Στην εφημερίδα «The Guardian» δημοσιεύτηκαν οι χώρες που θεωρητικά έχουν επιλεχθεί από τη FOTA για φιλοξενήσουν το νέο πρωτάθλημα 2010.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2010
1. 3 Mαρτίου Μπουένος Άιρες, Αργεντινή (τελευταίο gp F1 έγινε το 1998)
2. 21 Μαρτίου Μέξικο Σίτυ, Μεξικό (τελευταίο gp F1 έγινε το 1992 )
3. 11 Απριλίου Χερέθ, Ισπανία (τελευταίο gp F1 έγινε το 1997)
4. 25 Απριλίου Πορτογαλία (νέα πίστα)
5. 2 Μαΐου Ϊμολα, Σαν Μαρίνο (τελευταίο gp F1 έγινε το 2006)
6. 23 Μαΐου Μόντε Κάρλο, Μονακό
7. 6 Ιουνίου Μόντρεαλ, Καναδά (τελευταίο gp F1 έγινε το 2008)
8. 13 Ιουνίου Ινδιανάπολη, ΗΠΑ (τελευταίο gpF1 έγινε το 2007)
9. 1 Ιουλίου Σίλβερστον, Μ. Βρετανία
10. 25 Ιουλίου Μάνι Κουρ, Γαλλία (τελευταίο gpF1 έγινε το 2008)
11. 15 Αυγούστου Λάουστιτσρινγκ, Γερμανία (Δεν φιλοξένησε ποτέ αγώνα F1)
12. 29 Αυγούστου Ελσνίνκι – σιρκουί πόλης- Φινλανδία (Δεν φιλοξένησε ποτέ αγώνα F1)
13. 12 Σεπτεμβρίου Μόντσα, Ιταλία
14. 26 Σεπτεμβρίου Άμπου Ντάμπι, Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα
15. 10 Οκτωβρίου Μαρίνα Μπέι -σιρκουί πόλης- Σινγκαπούρη
16. 24 Oκτωβρίου Σουζούκα, Ιαπωνία (τελευταίο gpF1 έγινε το 2006)
17. 8 Νοεμβρίου Αδελαίδα, Αυστραλία (τελευταίο gpF1 έγινε το 1995) ή στο Σέρφερ Παραντάις (δεν φιλοξένησε ποτέ αγώνα F1)
Από ότι φαίνεται τα πράγματα δυσκολεύουν για την FIA. Εν τω μεταξύ ο Bernie Ecclestone στην προσπάθειά του να προλάβει να σώσει την κατάσταση κάλεσε τους Αργεντινούς για να επαναφέρει τον αγώνα τους στο επίσημο καλεντάρι της F1. H Αργεντινή όπως διαβάσατε είναι θεωρητικά ο αγώνας που ανοίγει το νέο πρωτάθλημα αυτό της FOTA. Ακόμα δεν ξέρουμε ποιος θα είναι ο φορέας που θα αναλάβει την όλη οργάνωση του νέου πρωταθλήματος. Ήδη η DORNA, η οργάνωση των moto gp διέψευσε τη φήμη που ήθελε, οι άνθρωποί της να οργανώνουν το νέο πρωτάθλημα.
Σημείωση: Τόσον καιρό οι οργανωτές και οι χώρες παρακαλούσαν την FIA και τον κ. Bernie για να φιλοξενήσουν αγώνες F1 και μάλιστα πλήρωναν αδρά (ουσιαστικά αέρα) τον ισχυρό άνδρα της F1. Eίδαμε τι έπαθαν οι Τούρκοι που δεν είχαν τρόπο να τον ξεπληρώσουν και αυτός πήρε την πίστα της Πόλης στην κατοχή του. Τώρα αλλάζουν κατά πως φαίνεται τα πράγματα και ο Bernie πια παρακαλάει.
Έχει ο τροχός γυρίσματα και της F1 είναι βαρύς και γρήγορος καλύτερα να μη σε πάρει από κάτω θείε Bernie! Γιατί αν το δούμε απλά οι κατασκευαστές, αλλά και οι οργανωτές προσπαθούν και θέλουν το αυτονόητο: ένα δικό τους πρωτάθλημα χωρίς νταβατζήδες πάνω από το κεφάλι τους. Γιατί αν δείτε την πορεία των Mosley, Ecclestone τόσα χρόνια στο τιμόνι του μηχανοκίνητου σπορ θα δείτε ότι το μαχαίρι είχε φτάσει από καιρό στο κόκκαλο.
Τι άλλαξε; Μα αυτό ακριβώς που ήταν ο ευσεβής πόθος των Max, Bernie: η είσοδος των εργοστασίων στην F1. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν παίζουν, ούτε μπορείς να τους παίξεις όπως έκαναν με τους μέχρι πριν μερικά χρόνια «εργολάβους» της F1. Τους ανθρώπους δηλαδή που έφτιαχναν μια ομάδα F1 και μετά έκαναν μια συμφωνία με τa εργοστάσια για την παροχή κινητήρων (Williams εξακολουθεί να το κάνει- McLaren πουλήθηκε στην Mercedes, Sauber στην BMW η Toyota ήρθε σαν ήρθε στην F1 ως εργοστάσιο κλπ).
Από τη στιγμή που τα εργοστάσια αγόρασαν ουσιαστικά τις ομάδες των «εργολάβων» το παιχνίδι αντί να ανεβάσει τις μετοχές των Max και Bernie τους γύρισε κατά πως φαίνεται μπούμερανγκ. Βέβαια υπάρχουν και τα περίφημα συμβόλαια που έχουν ομάδες σαν την Ferrari υπογράψει – έτσι ισχυρίζεται ο Mosley – με την FIA και τους δεσμεύουν. Ε, ας πάνε ξανά στα δικαστήρια να βρούνε το δίκιο τους. Όλα αυτά βέβαια θα τα ξέρουμε εντός των επόμενων 15 ημερών όταν και επίσημα η FOTA και η FIA ανακοινώσουν τα προσεχή πρωταθλήματα.
(Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη 23 Ιουνίου, 15:27)
