Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota κατηγορήθηκε από πολλούς πως έμεινε πολύ πίσω στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και η αλήθεια είναι πως τα πρώτα δύο χρόνια δεν ακολουθούσε την παγκόσμια τάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την αλλαγή της ηγεσίας όμως και τις αποφάσεις του νέου «αφεντικού», η ιαπωνική φίρμα έχει κάνει all in στα ηλεκτρικά, ετοιμάζει μπαταρίες με αυτονομία άνω των 1.000χλμ. και εκτός από τη βασική γκάμα, είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της.

Θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για την ηλεκτρική αναβίωση του MR2, το οποίο έρχεται με την μορφή του πρωτότυπου FT-Se και θα κάνει επίσημη πρεμιέρα την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου της Ιαπωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, η σχεδίαση είναι άκρως αεροδυναμική, με χαμηλό αλλά φαρδύ αμάξωμα, με ενσωματωμένο σε αυτό αεροτομή. Υπάρχει διχρωμία. Υπάρχουν πολλά Gazoo Racing λογότυπα, αλλά και ένα άκρως οδηγοκεντρικό εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα πορ καθίσματα και τα όργανα των ενδείξεων τοποθετημένα χαμηλά για καλύτερη ορατότητα (μία οθόνη αριστερά και μία δεξιά από το τιμόνι).

Το κινητήριο σύνολο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, όμως οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γνωστοποιηθεί από την εταιρία ακόμη. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας (26 Οκτωβρίου – 5 Νοεμβρίου) η Toyota θα το παρουσιάσει πλήρως, ενώ μη ξεχνάμε πως πρόσφατα ο CEO της ζήτησε την αναβίωση της Celica.

Η Toyota μπαίνει δυναμικά στα ηλεκτρικά και όπως έκανε και στα υβριδικά, έχει σκοπό να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης