Με 39.256 ταξινομήσεις αυτοκινήτων το Μάιο του 2009 (συγκριτικά με τις 24.987 το Μάιο του 2008), η Opel παραμένει για τέταρτο συνεχόμενο μήνα η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα στη Γερμανία, σύμφωνα με τις στατιστικές πωλήσεων που δημοσίευσε η Γερμανική κυβέρνηση.
Με τέτοιες στατιστικές, η Opel, για μία ακόμα φορά, φαίνεται να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σημαντική Γερμανική αγορά. Φέτος, έχουν υπογραφεί 189.425 συμβόλαια πωλήσεων. Αυτό σημαίνει αύξηση 43,7% συγκριτικά με τα 131.849 συμβόλαια της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
«Αυτά τα θετικά νούμερα αποτελούν σαφή ένδειξη εμπιστοσύνης και επιβεβαιώνουν τη
Η ισχυρή ζήτηση συνεχίζεται αδιαλείπτως για το νέο μοντέλο-ναυαρχίδα της Opel, το Insignia. Πάνω από 120.000 παραγγελίες έχουν γίνει για το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009. Το Μάιο, το Insignia παρέμεινε το μεσαίο sedan με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
