Οι Γιαπωνέζοι της αυτοκινητοβιομηχανίας Nissan είχαν δεσμευτεί ότι τα μοντέλα που θα παρουσιάζουν εκτός από ασφαλή θα είναι και ελκυστικά. Όπως φαίνεται την υπόσχεσή τους την έκαναν πράξη. Δημιούργησαν συναρπαστικά αυτοκίνητα που ενθουσιάζουν τους ιδιοκτήτες τους και αναγνωρίσθηκαν στη μελέτη που έγινε από την J.D. Power 2023 U.S. Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL).

Το Nissan ARIYA πέτυχε τον υψηλότερο βαθμό ικανοποίησης οδηγών στην κατηγορία των συμπαγών SUV – η πρώτη βράβευση του ηλεκτρικού μοντέλου από την J.D. Power. Το Nissan TITAN αναγνωρίστηκε για την καλύτερη οδηγική εμπειρία μεταξύ των μεγάλων ελαφρών pickup.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μελέτη αυτή της J.D. Power εξετάζει τις αξιολογήσεις νέων ιδιοκτητών οχημάτων για τις εμπειρίες τους με το όχημά τους μετά από 90 ημέρες ιδιοκτησίας, παρακολουθώντας αξιολογήσεις περισσότερων από 37 χαρακτηριστικών σε 10 κατηγορίες, όπως το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οδηγική άνεση και άλλα.

Το ARIYA είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan το οποίο, μεταξύ άλλων πρωτοποριακών τεχνολογιών, προσφέρει την προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού ProPILOT Assist 2.01. Με εκτιμώμενη αυτονομία από την EPA έως και 304 μιλίων2 (μοντέλο Venture+) καλύπτει ποικίλες ανάγκες οδηγών, από καθημερινές μετακινήσεις έως ταξίδια. Το διαθέσιμο σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες για να αποδίδει τα μέγιστα και να ενισχύει την άνεση του οδηγού σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Το Nissan TITAN καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες για κάθε ελαφρύ φορτηγό: ισχύς, ικανότητα, τεχνολογία, τολμηρό στυλ και καινοτομία. Με τον βενζινοκινητήρα 5,6 λίτρων Endurance  V8 της Nissan, ο ΤΙΤΑΝ διαθέτει την υψηλότερη ιπποδύναμη στην κατηγορία του3, με 400 ίππους και 413 lb-ft ροπής (απαιτείται premium καύσιμο).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα πρέπει φυσικά να επισημάνουμε ότι το ProPILOT Assist 2.0 δεν μπορεί να αποτρέψει συγκρούσεις. Είναι ευθύνη του οδηγού να έχει τον έλεγχο του οχήματος και να παρακολουθεί τις συνθήκες κυκλοφορίας ανά πάσα στιγμή. Η χειροκίνητη οδήγηση είναι δυνατή σε μία λωρίδα, υπό την προϋπόθεση ότι ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στο δρόμο και είναι έτοιμος να αναλάβει αμέσως τον χειροκίνητο έλεγχο του τιμονιού όταν απαιτηθεί. Το σύστημα λειτουργεί μόνο με επαρκή σήμανση λωρίδων. Δεν λειτουργεί σε όλες τις καιρικές συνθήκες, συνθήκες κυκλοφορίας και δρόμου. Το σύστημα έχει περιορισμένες δυνατότητες ελέγχου και ο οδηγός μπορεί να χρειαστεί να κατευθύνει, να φρενάρει ή να επιταχύνει ανά πάσα στιγμή για να διατηρήσει την ασφάλεια.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης