Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Πάνω που νομίζαμε ότι δεν θα το ξαναβλέπαμε στην αγορά της Ευρώπης η KTM αποφάσισε να επαναφέρει το Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο τον Ιούνιο του 2022 στην Ευρώπη στην τιμή των 8.990€.790 Duke στην γκάμα των μοτοσικλετών της. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργη η συγκεκριμένη απόφαση, καθώς ήδη υπάρχει το εκπληκτικό 890 Duke το οποίο δεν χρειάζεται συστάσεις, ωστόσο αν κοιτάξεις προσεκτικά πίσω από τα ψιλά γράμματα θα καταλάβεις γιατί η KTM προχώρησε σε αυτήν την κίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη στιγμή που βγήκε στην αγορά το 890 Duke το κενό ανάμεσα σε αυτό και στο 390 Duke έγινε αρκετά μεγάλο. Οι 43 ίπποι του 390 είχαν αρκετά μεγάλη διαφορά σε σχέση με τους 115 ίππους του 890, ενώ ανάλογα μεγάλο ήταν και το κενό στην τιμή. Ο ρόλος λοιπόν του ανανεωμένου 790 Duke είναι καλύψει το συγκεκριμένο κενό προσφέροντας μια δυναμική λύση που θα καλύψει εκείνους που θέλουν κάτι πιο ισχυρό από το 390 Duke, αλλά όχι τόσο ακραίο όσο το 890 Duke.

Σε δύο χρωματισμούς θα είναι διαθέσιμο το νέο 790 Duke.

Ιδανικό για κατόχους διπλώματος Α2

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την αγορά της Ευρώπης η KTM αποφάσισε να κρατήσει την ισχύ από τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα Η KTM αναφέρει χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 4,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.στο επίπεδο των 95 ίππων σε σχέση με τους 105 ίππους που θα αποδίδει στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου. Αυτό γίνεται για να επιτραπεί στους αναβάτες με δίπλωμα Α2 να οδηγήσουν τη μοτοσικλέτα. Η τιμή της μοτοσικλέτας θα ξεκινάει από τις 8.990€, κάτι που επίσης το κάνει προσιτό στο κοινό.

Κατά τα άλλα, το 790 Duke παραμένει ένα γνήσιο KTM με κορυφαίες αναρτήσεις της WP Apex, πλαίσιο χωροδικτύωμα και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα. Διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με ευαισθησία στις κλίσεις, ABS στροφής στα φρένα, τρεις επιλογές οδήγησης και έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κανείς να προσθέσει quickshifter, cruise control, σύστημα συνδεσιμότητας και Track Mode για μέγιστη απόδοση.

Για την Ευρώπη η απόδοση θα είναι περιορισμένη στους 95 ίππους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δυναμική πρόταση της Keeway στα 125 κ.εκ.

Επιτέλους η KTM φέρνει το 390 Enduro!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης