Ταξίδι στην Ινδονησία με Honda GTR150 Supra

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, 11:27
Ταξίδι στην Ινδονησία με Honda GTR150 Supra

Ένα ακόμα ανατρεπτικό ταξίδι σε δυο τροχούς πραγματοποίησε ο γνωστός φωτογράφος-δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης, αυτή τη φορά στη Νοτιοανατολική Ασία.

Ο Έλληνας αναβάτης διέτρεξε 3.500χλμ. στους δρόμους της εξωτικής Ινδονησίας, οδηγώντας το νέο «υπερπαπί» Honda GTR150 Supra! Με αφετηρία την πρωτεύουσα Τζακάρτα και πεδίο ταξιδιωτικής δράσης τα νησιά Ιάβα, Μπαλί, Lombok Λομπόκ και Σουμπάουα, ο Μητσάκης βίωσε στην αναπαυτική σέλα ενός μαύρου GTR τη δίτροχη περιπέτεια δρόμου «Indonesian GTRider». Για 15 μέρες, αρχαίοι ινδουιστικοί ναοί, εξωτικές παραλίες, χωριά κρυμμένα στην τροπική βλάστηση, πρωτόγνωρα ήθη και έθιμα, ανενεργά ηφαίστεια και φιλόξενοι άνθρωποι με αυθόρμητα χαμόγελα καρδιάς «αποκαλύφθηκαν» στην εξερευνητική ματιά του Έλληνα GTRider. Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο, ο δυνατός σε επιδόσεις κινητήρας, το χαμηλό βάρος και η υποδειγματική σταθερότητα του GTR τον βοήθησαν να ανταπεξέλθει στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες των κυκλοφοριακά κορεσμένων δρόμων της Ινδονησίας.

Ο ίδιος, απόλυτα ενθουσιασμένος από τη γνωριμία του με το GTR, δήλωσε:

«Για ακόμα μια φορά η Honda ανέβασε ψηλά τον πήχη του ανταγωνισμού στη δημοφιλή κατηγορία των παπιών, κατασκευάζοντας ένα τετράχρονο υγρόψυκτο παπί με συμπλέκτη που συμπεριφέρεται στο δρόμο σαν μια μικρή sport μοτοσυκλέτα. Χάρη στην άριστη ενεργητική ασφάλεια, τον πλούσιο εξοπλισμό και την ποιοτική κατασκευή, το GTR με ταξίδεψε ξεκούραστα και απροβλημάτιστα για 3.500χλμ. Παρόλο το μεγάλο φορτίο των αποσκευών μου, μεγάλη εντύπωση μού προκάλεσε η δεμένη και ενιαία αίσθησή του. Διαθέτοντας στιβαρό πλαίσιο και ψαλίδι, πολύ δυνατά και με καλή αίσθηση φρένα, υποδειγματική σε σχεδίαση και άνεση σέλα, χαμηλή κατανάλωση, αναρτήσεις που “διάβαζαν” συνεχώς το δρόμο και αυτονομία που άγγιζε τα 200χλμ, το GTR150 αποδείχθηκε ο αξιόπιστος συνοδοιπόρος μου στο αστικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Ινδονησίας».

Λίγα λόγια για το GTR150

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Supra-X 125 Helm-in, του μοναδικού παπιού που έχει χώρο για τη φύλαξη κράνους κάτω από τη σέλα και λίγους μήνες μετά την αναβίωση του Iconic Super Cub, η Honda προχώρησε στην παρουσίαση του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, ικανών να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επιδόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους. Το GTR είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων εμπόρων Honda σε δύο εκδόσεις: Sporty με τιμή 3.490€ σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και Exclusive με τιμή 3.590€ σε μία χρωματική απόχρωση. Τo νέο GTR κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο P.T. Astra Honda Motor στην Ινδονησία, ένα από τα πιο προηγμένα εργοστάσια κατασκευής Cub στον κόσμο. Το GTR150 διαθέτει καρδιά μοτοσυκλέτας καθώς ο κινητήρας του αποδίδει 15,1 HP και είναι δανεισμένος από το μοντέλο CBR150R.

Το μονοκύλινδρο σύνολο προσφέρει δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην αγορά με σκοπό να συναρπάζει νέους αναβάτες κάθε ηλικίας. Το GTR προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση και ταυτόχρονα να ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει. Οι ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές προσδίδουν κύρος και μία μοντέρνα σπορ εμφάνιση, διεγείροντας τις αισθήσεις από όποια γωνιά και να το κοιτάξεις.

 

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, 11:27