H αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία καινοτομεί για μια ακόμα αφορά, δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε επιθυμεί, να οδηγήσει το ηλεκτροκίνητο Model S και να πάρει μια γεύση από τις αρετές του.

Στην προσπάθεια να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό της Ευρώπης, ο πολυμήχανος ιδιοκτήτης της Tesla, Elon Musk και οι συνεργάτες του, σκέφτηκαν κάτι πρωτοποριακό. Αντί να παρουσιάσουν τα μοντέλα τους μέσω διαφημίσεων, αποφάσισαν να τα δώσουν στους υποψήφιους πελάτες για μια εβδομάδα χωρίς κανένα κόστος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσω του προγράμματος «Drive to Believe», η Tesla προτρέπει τους καταναλωτές να αφήσουν το αυτοκίνητό τους για επτά ημέρες και να πάρουν το Model S. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2016 και αφορά συγκεκριμένες αγορές όπως τις Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ελβετία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Φιλανδία, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Δανία και Ιρλανδία.

Τα test drive θα κλείνονται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και όπως αναφέρεται, ο συμμετέχων πρέπει να είναι άνω των 25 ετών και να έχει δίπλωμα οδήγησης. Επίσης, η Tesla έχει το δικαίωμα καταγραφής video και αναπαραγωγής του υλικού για εμπορικούς σκοπούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης