Οι δρόμοι ανήκουν στη Lamborghini Centenario

Οι δρόμοι ανήκουν στη Lamborghini Centenario

Μετά την Bugatti, ήρθε η σειρά της Lamborghini να παρουσιάσει το νέο της hypercar, το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της φίρμας, Feruccio Lamborghini.

H Centenario χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ως ο ορισμός του υπερ-αυτοκινήτου, θα κατασκευαστεί σε μόλις 40 μονάδες -20 coupe και 20 cabrio- και έχει κάνει ήδη sold out, με την τιμή να ορίζεται σε 1,75 εκατ. ευρώ, χωρίς τους φόρους. Το υπέροχο δημιούργημα της Lamborghini είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με το βάρος να περιορίζεται στα 1.520 κιλά.

Βασίζεται στην Aventador, αλλά υιοθετεί στοιχεία από τη Veneno, με την πτυσσόμενη πίσω πτέρυγα να εκτείνεται κατά 150 χλστ. με κλίση 15 μοιρών. Η αεροδυναμική του οχήματος είναι εκπληκτική, με τους τεράστιους αεραγωγούς σε μάσκα, καπό και θόλους να προσφέρουν την τέλεια ψύξη σε φρένα και κινητήρα.

Πίσω δεσπόζουν ο διαχύτης και οι τριπλές απολήξεις της εξάτμισης τιτανίου, με το γυαλιστερό carbon fibre και το μαύρο ματ χρώμα να συνδυάζονται αρμονικά. Εξοπλίζεται με σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, με το ύψος του αμαξώματος να είναι μόλις 1.143 χλστ. και το μήκος 4.924 χλστ.

Τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V12 6,5 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 770 ίππων και 700 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με τις επιδόσεις να είναι εξαιρετικές. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 2,8 δευτερόλεπτα και τα 0-300 σε 23,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα.

Χάρμα ιδέσθαι είναι το εσωτερικό, θυμίζοντας περισσότερο cock-pit μαχητικού αεροσκάφους. Δέρμα, carbon και alcantara καλύπτουν κάθε επιφάνεια της καμπίνας, με την κονσόλα να κλέβει τις εντυπώσεις. Στο κέντρο είναι μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών με λογισμικό Apple CarPlay και ακριβώς από κάτω δεκάδες διακόπτες. Ο οδηγός μπορεί να καταγράψει όλα τα δεδομένα και τους χρόνους σε περίπτωση κίνησης στην πίστα, με τη Lamborghini να προσφέρει και δύο κράνη που αποθηκεύονται στο εμπρός καπό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016, 15:14