Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η off-road οδήγηση πιο διασκεδαστική και… οικολογική από ποτέ δια χειρός Lexus. Το νέο ROV Concept (Recreational off-highway  Vehicle) καταφέρνει να πηγαίνει σε δάση, βουνά, λαγκάδια χωρίς να ρυπαίνει.
Το σύνολο χρησιμοποιεί έναν 1.000άρη κινητήρα υδρογόνου ο οποίος λειτουργεί αλλά και ακούγεται ακριβώς όπως ένας βενζινοκινητήρας. Η Lexus αναφέρει πως το ROV παράγει σχεδόν μηδενικούς ρύπους με ελάχιστο λάδι να καίγεται κατά την οδήγηση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πεινασμένο για λάσπη και κακοτράχαλα τερέν διαθέτει μεγάλα ελαστικά αλλά και προστατευτικό κλωβό ασφαλείας για παν ενδεχόμενο. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3.120χλστ., το πλάτος τα 1.725χλστ. ενώ το ύψος μετριέται στα 1.800χλστ. Η μινιμαλιστική του εικόνα (όσον αφορά την σχεδίαση τουλάχιστον), μεταφέρεται και στο εσωτερικό όπου υπάρχουν τα απολύτως απαραίτητα όπως απλός πίνακας οργάνων, σπορ τιμόνι αλλά και paddles για αλλαγή ταχυτήτων. 

Τα καθίσματα με τη σειρά τους είναι αρκετά σπορ και ντυμένα με συνθετικό δέρμα, την ώρα που το παρμπρίζ μπορεί και να… αφαιρεθεί. Παράλληλα μία μπάρα LED στο πάνω μέρος είναι έτοιμη να κάνει τη νύχτα μέρα για νυχτερινές αποδράσεις.

Η εταιρία μπορεί να παρουσίασε το εν λόγω ενδιαφέρον όχημα, όμως δεν αποκάλυψε εάν θα το βάλει στην γραμμή παραγωγής.Η αλήθεια όμως είναι πως για μία ακόμη φορά η Toyota κάνει μία «επίδειξη» της τεχνογνωσίας αλλά και των δυνατοτήτων γύρω από το υδρογόνο, το οποίο είδαμε πρώτα στην Corolla, έπειτα στην ειδική έκδοση του Yaris και τώρα στο ROV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μήπως τελικά η πίτα της αγοράς (σε όλες τις κατηγορίες) θα μοιραστεί ανάμεσα σε ηλεκτροκίνητα και υδρογονοκίνητα;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης