Η Nissan με την παρουσίαση του Pixo αφενός βροντοφώναξε παρούσα σε μια κατηγορία όπου δεν είχε… εκπρόσωπο και αφετέρου εμπλούτισε ακόμη περισσότερο τη γκάμα της (Micra και Note) στους… μαχητές των πόλεων. Μια έξυπνη και χρονικά σωστά τοποθετημένη κίνηση, καθώς η παγκόσμια οικονομική κρίση και η ολοένα αναπτυσσόμενη οικολογική συνείδηση των ανθρώπων αναμένεται στρέψει τα βλέμματα των καταναλωτών στην μικρή κατηγορία. Μια κατηγορία προσιτής αγοράς και συνάμα ελάχιστα ρυπογόνων οχημάτων.
Η καμπίνα των επιβατών έχει χώρο για τέσσερις ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 129 lt με το πίσω κάθισμα σε όρθια θέση (τετραθέσια διάταξη), φτάνοντας τα 367 lt με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Στο… κόκπιτ ο οδηγός έχει στο οπτικό του πεδίο ένα μοναδικό όργανο, το οποίο περιλαμβάνει ένα ευανάγνωστο συμβατικό αναλογικό ταχύμετρο, με ψηφιακές ενδείξεις για τη στάθμη του καυσίμου και τον υπολογιστή ταξιδίου. Το ταμπλό περιλαμβάνει επίσης την κεντρική κονσόλα με την 1 DIN πηγή του ηχοσυστήματος και τα χειριστήρια για το χειρισμό του συστήματος θέρμανσης και εξαερισμού (HVAC). Αεραγωγοί για την είσοδο φρέσκου αέρα βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, με δύο επιπλέον αεραγωγούς τοποθετημένους στα δύο άκρα. Το προαιρετικό air condition περιλαμβάνει και φίλτρο γύρης.
Υπάρχει επαρκής διαθέσιμος χώρος για μικροαντικείμενα μπροστά από τη θέση του συνοδηγού και ένα κουτί και μια ποτηροθήκη στην κεντρική κονσόλα εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων. Μια επιπλέον πρακτική συρταρωτή φωτιζόμενη θήκη βρίσκεται στη μέση του ταμπλό, πάνω από τα χειριστήρια του καλοριφέρ.
Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το Ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, εξασφαλίζοντας σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση σε αστικό περιβάλλον. Η στάνταρ σιδερένιοι τροχοί, διαθέτουν πλαστικά καλύμματα (τάσια), με τις ζάντες αλουμινίου να ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και προσφέρει στο PIXO έναν κύκλο στροφής 4.5 m, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από εμπρός δίσκους και πίσω ταμπούρα συνδυασμένα με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) τελευταίας γενιάς. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) είναι προαιρετικό.
Στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, αλλά διαφοροποιούμενο από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας το PIXO διατίθεται προαιρετικά και με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων, επαυξάνοντας την ευχρηστία του στο αστικό περιβάλλον. Θα υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις για το PIXO οι οποίες ακολουθούν την ονοματολογία της Nissan, Motiva και Acenta.
Η βασική έκδοση Motiva περιλαμβάνει ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών στα φρένα (ABS), αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, βάση παιδικού καθίσματος ISOFIX και πίσω υαλοκαθαριστήρα. Άλλα στοιχεία του βασικού εξοπλισμού είναι το πίσω ράφι μικροαντικειμένων, η ρυθμιζόμενη σε ύψος κολώνα τιμονιού και οι συνολικά τέσσερις ποτηροθήκες – δύο εμπρός και δύο πίσω.
Acenta
Επιλέγοντας την έκδοση Acenta ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κεντρικό κλείδωμα, ένα CD Player συμβατό με MP3, ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, εμπρός προβολείς ομίχλης, χερούλια θυρών και καθρεπτών βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Η παθητική ασφάλεια ενισχύεται με την προσθήκη πλευρικών αερόσακων.
Προαιρετικός εξοπλισμός
Τα βασικά στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP), το air condition, οι ζάντες αλουμινίου και η μεταλλική ή πέρλα εξωτερική βαφή.
Υ.Γ. Η ραδιοφωνική καμπάνια του θα αφήσει εποχή όντας ιδιαίτερα οξυδερκής και… πικάντικη.
