Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Το υβριδικό hypercar των 700 ίππων της Toyota πραγματοποίησε ένα εξαιρετικό ντεμπούτο το 2021, καθώς κατέκτησε την πρώτη θέση στον 24 ωρών αγώνα Le Mans, όπως και δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Φέτος επιστρέφει στη δράση για τη σεζόν των έξι αγώνων 2022 WEC με την TOYOTA GAZOO Racing να είναι αποφασισμένη να διατηρήσει την πρωτιά.
Το GR010 HYBRID με τις προδιαγραφές του 2022, θα χρησιμοποιεί διαφορετικά μεγέθη ελαστικών και τροχών σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο μπροστινό μέρος, οι ζάντες RAYS από κράμα μαγνησίου 12,5 x 18 ιντσών θα εξοπλιστούν με ελαστικά Michelin 29/71-18, ενώ στο πίσω μέρος τα ελαστικά 34/71-18 θα τοποθετηθούν σε ζάντες 14 x 18 ιντσών.
Ενώ το GR010 HYBRID παραμένει ουσιαστικά ίδιο κάτω από το αμάξωμα, οι ρυθμίσεις του κινητήρα των 3,5 λίτρων έχουν προσαρμοστεί για να φιλοξενήσουν το νέο 100% ανανεώσιμο καύσιμο που εισάγεται στο WEC για το 2022. Το καύσιμο αυτό είναι κατασκευασμένο από υπολείμματα κρασιού και γεωργικού υλικού και μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 65% με αποτέλεσμα να συμβάλλει στις συνεχείς προσπάθειες για την αύξηση της βιωσιμότητας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Εκτός από τις προσαρμογές στο αυτοκίνητο για τη νέα σεζόν, η TOYOTA GAZOO Racing επωφελείται επίσης από μια αναθεωρημένη δομή διαχείρισης. Στο Sebring, ο Kamui Kobayashi θα συμμετάσχει στον πρώτο του αγώνα με το νέο του διπλό ρόλο, ως Team Principal και ως οδηγός του #7 GR010 HYBRID, μαζί με τους συμπατριώτες του Παγκόσμιους Πρωταθλητές Mike Conway και José María López.
Η σεζόν του 2022 ξεκινά επίσημα με ένα διήμερο τεστ στις 12-13 Μαρτίου με το GR010 HYBRID που θα οδηγηθεί στο Sebring International Raceway μήκους 6,019 χιλιομέτρων, την ιστορική γενέτειρα των αμερικανικών αγώνων σπορ αυτοκινήτων.
Η εβδομάδα αγώνων περιλαμβάνει ένα φεστιβάλ αγώνων αντοχής, που θα γίνουν σε ένα πρώην στρατιωτικό αεροδρόμιο. Θα ξεκινήσουν με εναν 8ωρο αγώνα WEC το βράδυ της Παρασκευής. Η συνέχεια θα δοθεί το Σάββατο με την 70η διαδρομή του θρυλικού Mobil 1 Twelve Hours of Sebring.
