Ο Αλσατός, εφαρμόζοντας άψογα την τακτική της ομάδας του και κυρίως οδηγώντας χωρίς λάθη, κέρδισε με άνεση έναν ακόμα αγώνα.
Ο Loeb ξεκίνησε τον αγώνα συνετά, υπολογίζοντας το κάθε δευτερόλεπτο χαμένου χρόνου, μια και ξεκινούσε πρώτος. Στη συνέχεια, τη δεύτερη μέρα, οδηγώντας από την πλεονεκτική 3η θέση, κατάφερε να χτίσει μια διαφορά 30 δευτερολέπτων από τον Latvala. Ο Φινλανδός ήταν ο μοναδικός αντίπαλος του Loeb, αφού ο Hirvonen είχε εγκαταλείψει στην πρώτη ειδική της δεύτερης μέρας. Ο Mikko είχε κάνει ένα από τα σπάνια κουτά λάθη του, καταστρέφοντας την ανάρτηση του Focus.
Ο Latvala, προς έκπληξη όλων, οδηγούσε χωρίς λάθη και είχε καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία του στους αντιπάλους του, κερδίζοντας ειδικές διαδρομές, όπως και το πρώτο σκέλος του αγώνα. Στο δεύτερο σκέλος και ενώ ο Φινλανδός βρίσκεται στη μειονεκτική θέση να καθαρίζει τον δρόμο για τους άλλους -όντας πρώτος στις εκκινήσεις- ο Ogier, ο οποίος μέχρι εκείνη την ώρα έκανε εκπληκτικό αγώνα, υπέπεσε σε λάθος. Η εντολή της ομάδας του ήταν να μείνει πίσω από τον Latvala στο τέλος της δεύτερης ημέρας, έτσι ώστε ο Φινλανδός να χάνει χρόνο, εκκινώντας πίσω από τον Loeb στο τρίτο και τελευταίο σκέλος και στη δεύτερη θέση της γενικής. Όμως, ο Ogier πέρασε μπροστά, τινάζοντας τη στρατηγική της ομάδας του στον αέρα, αφήνοντας τον Loeb ακάλυπτο. Η γαλλική ομάδα την επόμενη μέρα αναγκάστηκε να βγάλει στον αγώνα αργά από τα σέρβις τον Οgier, έτσι ώστε ο Γάλλος να ξεκινά πίσω από τον Latvala. Όμως ο Wilson επιστράτευσε τον Hirvonen, που μπήκε και πάλι στον αγώνα με superrally και… καπέλο. Ο Hirvonen θα ξεκινούσε μπροστά από τον Latvala, καθαρίζοντας το δρόμο για αυτόν. Η Citroen, βλέποντας ότι ο Loeb μένει ακάλυπτος, αποφασίζει να ξεκινήσει πρώτος από όλους ο Ogier. Mε τον τρόπο αυτό ο Γάλλος έχασε κάθε ελπίδα να διεκδικήσει μια θέση στην τετράδα. Ο Ogier σε όλο το τελευταίο σκέλος καθάριζε τον δρόμο για τον Loeb και το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει μέχρι την 6η θέση και να μαζέψει πολύτιμους βαθμούς.
O Latvala πήρε στις πλάτες του την Ford και τα κατάφερε θαυμάσια τερματίζοντας 2ος
Ο Loeb τερμάτισε ανενόχλητος πρώτος, όπως το ίδιο ανενόχλητος τερμάτισε ο Latvala, ο οποίος ουδέποτε πίεσε τον Αλστατό. Η εντολή της ομάδας του Φινλανδού ήταν να τερματίσει δεύτερος κοντά στον Loeb, σε περίπτωση που ο Γάλλος είχε… τη στιγμή του. Η στιγμή του Γάλλου δεν ήρθε ποτέ και ο Latvala γιόρτασε τα 25ά γενέθλιά του από τη δεύτερη θέση του βάθρου.
Πιο πίσω τρίτος και πολύ ευχαριστημένος ήταν ο Solberg που μπόρεσε σε έναν ακόμα αγώνα να ανέβει στο πόντιουμ.
Στην Ιορδανία κατάφερε να πιάσει τον στόχο του και ο Raikkonen. Ο Φινλανδός ήθελε να τερματίσει οπωσδήποτε σε αυτόν τον αγώνα και τα κατάφερε, χωρίς μάλιστα προβλήματα. Ο ίδιος δήλωσε ότι ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας της ζωής του. Είμαστε σίγουροι ότι θα αναιρέσει μόλις έρθει στο δικό μας Ακρόπολις.
Όλα καλά και όλα ωραία για όλους. Ο Loeb κέρδισε, η Ford είναι ευχαριστημένη, γιατί επανήλθε στον ανταγωνισμό και στους βαθμούς, και ο Solberg επειδή κατάφερε να είναι ξανά στο βάθρο.
Επόμενος αγώνας το ράλι Τουρκίας σε δύο εβδομάδες
O Raikkonen επιτέλους τερμάτισε χωρίς προβλήματα. Στόχος πια το πόντιουμ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1 Sebastien LOEB σε 3:51:35.9
2. Jari-Matti LATVALA +35.8
3. Petter SOLBERG +1:11.8
4. Dani SORDO +1:49.3
5.Matthew WILSON +8:24.3
6. Sebastien OGIER +10:26.4
7.Federico VILLAGRA +11:28.0
8. Kimi RAIKKÖNEN +12:31.0
9. Henning SOLBERG +14:08.6
10. Xavier PONS +18:33.9
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
ΟΔΗΓΩΝ
S.Loeb 68
J.M.Latvala 43
M.Hirvnonen 37
P.Solberg 35
S.Ogier 33
D.Sordo 24
H.Solberg 18
M.Wilson 16
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Citroen 101
Ford 87
Citroen Junior 48
Stobart 44
Munchi΄s 16
