Το τριαντάφυλλο σύμβολο του έρωτα και του πάθους φέτος έχει την τιμητική του. Οι περισσότερες πασαρέλες φέτος «μύρισαν άνοιξη» αφού το τριαντάφυλλο χρησιμοποιήθηκε ποικιλοτρόπως σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Οι οίκοι που το ξαναφέρνουν στη μόδα είναι μεταξύ άλλων η Fendi, η Louis Vuitton, η Tracy Reese, η Bluemarine και οι Paul& Joe.

 

O οίκος Bluemarine μάλιστα το χρησιμοποίησε και για τη βασική του καμπάνια για τη συλλογή Blugirl, ενώ σχεδίασε αεράτα λουλουδάτα φορέματα που μας βάζουν για τα καλά στο πνεύμα της άνοιξης.

Οι Paul & Joe από την άλλη επικεντρώθηκαν στις ολόσωμες φόρμες με τριαντάφυλλα που είναι και η τελευταία λέξη της μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Είναι trendy και πάνω από όλα άνετες για να τις φοράτε για τις καθημερινές σας εξόδους.

Τσάντες και παπούτσια με τριαντάφυλλα σχεδίασε για εμάς ο ιταλικός οίκος Fendi. Μπορεί να είναι λίγο extreme για τα γούστα σας, δεν παύουν ωστόσο να είναι μια ξεχωριστή πινελιά που θα ανανεώσει την γκαρνταρόμπα σας.

Floral φορέματα με βάση το τριαντάφυλλο, βραδινά και casual λάνσαρε και η Tracy Reese και το αποτέλεσμα θυμίζει πραγματικό έργο τέχνης.

      

Τέλος, ο οίκος Louis Vuitton επανέφερε τη συλλογή Stephen Sprouse όπου το τριαντάφυλλο κυριαρχεί στις κλασικές πλέον Monogram τσάντες, στα παπούτσια, στα αξεσουάρ ακόμα και στα ρούχα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης