Σταθερά την πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες της ευρωζώνης, στις αυξήσεις τιμών σε πολλά προϊόντα, κατέχει η Ελλάδα τον Μάρτιο του 2010, σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών.
Σύμφωνα με αναλύσεις των τιμών στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση:
Στον πληθωρισμό με 3,9%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 1,4%
Στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 4,2%.
Στις οδικές μεταφορές με 20%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 2,7%.
Στις υπηρεσίες μεταφορών με αύξηση 10,9%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 2,7%
Στην αύξηση των τιμών της βενζίνης με 50%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 20,2%
Στην αύξηση των τιμών στα κομμωτήρια με 4,9%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 1,5%
Στην αύξηση των τιμών σε καφετέριες και εστιατόρια με 3%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 1,1%
Η Ελλάδα είναι δεύτερη στην αύξηση των τιμών στο κρέας με 1,3%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 0,9%, όπως επίσης στην αύξηση τιμών σε ό,τι αφορά τις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 2,6%, όταν ο ΜΟ της ΕΕ είναι 1,8%.
