Με νέο μπαράζ προσφορών προσπαθεί ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης -και όχι μόνο- να πείσει τους καταναλωτές να διαβούν τις εισόδους των καταστημάτων. Η αγορά το Πάσχα κινήθηκε με την προμήθεια των απαραιτήτων ειδών (βασικά τρόφιμα) και επικρατεί έντονος προβληματισμός για την πορεία των πωλήσεων το επόμενο διάστημα. Οι έμποροι εισπράττουν ένα παρατεταμένο κλίμα «παγωμάρας».

Αχτίδα ελπίδας αποτελεί η ανταπόκριση του κοινού στην πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, με την ημέρα ειδικών τιμών, το Σάββατο του Λαζάρου. Ανάλογη εκδήλωση (εξίσου επιτυχημένη) πραγματοποίησε το Μεγάλο Σάββατο το Επιμελητήριο Σερρών. Κοινό συμπέρασμα: ο καταναλωτής είναι έτοιμος να αγοράσει, εάν βρει αυτό που θέλει σε χαμηλή τιμή. Η γενική αίσθηση είναι ότι το κάθε ευρώ θα κερδίζεται με μεγάλη δυσκολία, καθώς το μπαράζ προσφορών θα αποτελεί τον κανόνα στην αγορά.

Πηγή: Aγγελιοφόρος