Καλημέρα σας σχετικά με την έκφραση κάποιου παραπόνου που είχα για κάποιο πρατήριο της shell στον Πειραιά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εκπρόσωπος της εταιρείας καθώς και ο υπεύθυνος του καταστήματος επικοινώνησαν μαζί μου και το θέμα διευθετήθηκε καθώς αποδείχτηκε ότι ήταν κακός χειρισμός υπαλλήλου και όχι του ιδιοκτήτη του πρατηρίου. θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω να αποσύρετε από το blog του καταναλωτή το παράπονό μου γιατί για κανένα λόγο δε θα ήθελα να βλάψω τον υπάλληλο, το πρατήριο και την εταιρεία. Από την πλευρά μου το θέμα έληξε.
Σας ευχαριστώ πολύ Γεώργιος Καραντώνης πλοίαρχος Ε.Ν.