Άνοδος του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης καταγράφηκε, στην Τουρκία, το Φεβρουάριο του 2011, έναντι του Ιανουαρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν από την εταιρεία GfK.

Όπως προκύπτει, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 91,3 μονάδες, αυξημένος κατά 0,4 μονάδες, σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2011.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της GfK χαρακτήρισαν σημαντικά θέματα για την Τουρκία, τις πολιτικές εξελίξεις στην Αίγυπτο, την ανεργία, αλλά και την έρευνα γύρω από το σκάνδαλο «Ergenekon», όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.

Οι προσδοκίες των συμμετεχόντων για την προοπτική της τουρκικής οικονομίας το επόμενο δωδεκάμηνο αγγίζουν τις 117,8 μονάδες.