Καλαμάτα-Μεθώνη: Ζητείται εργολάβος για 50 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 6 Ιουλίου 2021, 16:06
Καλαμάτα-Μεθώνη: Ζητείται εργολάβος για 50 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο ανταγωνιστικός διάλογος μεταξύ των 5 σχημάτων που έχουν προκριθεί στη β΄ φάση του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.».

Τα 5 σχήματα που έχουν προκριθεί στο έργο είναι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones-Μυτιληναίος.

Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα εξής τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος-Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος-Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Μετά την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου, ο οποίος έχει ξεκινήσει τις τελευταίες ημέρες (όπου μεταξύ άλλων τα σχήματα ζητούν διευκρινίσεις επί των μελετών και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών), θα ακολουθήσει η υποβολή οικονομικών προσφορών.

Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 180 εκατ. ευρώ.

Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια). Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας.

Στο πλαίσιο της σύμβασης σύμπραξης, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (Ι.Φ.Σ.) καλείται να αναλάβει την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, για την κατασκευή του έργου, με βάση τις διατιθέμενες από την αναθέτουσα αρχή μελέτες, τον οριστικό σχεδιασμό του έργου που θα προκύψει, κατά τη διαδικασία ανάθεσης και την περιβαλλοντική αδειοδότησή του.

Επίσης την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, οι οποίες προβλέπονται στις μελέτες του κατασκευαστικού σχεδιασμού του έργου, με στόχο την πλήρη λειτουργική απόδοση και ετοιμότητα του έργου, τη χρηματοδότησή του βάσει του οριστικού σχεδιασμού.

Επιπλέον τη συντήρηση, λειτουργία του οδικού τμήματος «Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη», όπως αυτό θα προβλέπεται στον οριστικό σχεδιασμό, για όλη τη διάρκεια της σύμπραξης και τέλος την επιστροφή του έργου στο Δημόσιο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη σύμβαση, στο τέλος της συμβατικής περιόδου.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 6 Ιουλίου 2021, 16:08