Η Ryanair, αγαπημένη αεροπορική εταιρίας της Ευρώπης, σήμερα (5 Μαΐου) ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία των πελατών και του συντελεστή πληρότητας για τον Απρίλιο, διαθέσιμα παρακάτω:
• Η κίνηση αυξήθηκε κατά 16% σε 9 εκ πελάτες.
• Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 7 μονάδες αγγίζοντας το 91%.
• Η ετήσια κίνηση μέχρι τον Απρίλιο αυξήθηκε κατά 12% σε 91.8 εκ πελάτες.
Ο Επικεφαλής Marketing της Ryanair, Κenny Jacobs δήλωσε:
Με τα νέα μας δρομολόγια, αυξημένες συχνότητες και την υπηρεσία Business Plus, οι πελάτες μας μπορούν να ανυπομονούν για περισσότερες βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση, καθώς το 2015 διανύουμε το 2ο έτος του AGB προγράμματός μας, το οποίο συμπεριλαμβάνει νέα ιστοσελίδα και εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέα στολή για τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών και inflight μενού, χαμηλότερες χρεώσεις αεροδρομίων και υπέροχες ψηφιακές καινοτομίες όπως το‘hold the fare’, περιεχόμενο προορισμών και υπηρεσία σύγκρισης τιμών».
