Τα μωρά ηλικίας 18 μηνών που γελούσαν με κάποια αστεία επίδειξη για το πώς να σηκώνουν ένα παιχνίδι με ένα εργαλείο, απέδωσαν σημαντικά καλύτερα στην εργασία αυτή σε σχέση με εκείνα που απλά τους έκαναν μια επίδειξη.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Descartes του Παρισιού ισχυρίζονται ότι η μελέτη τους είναι η πρώτη που εξετάζει τις επιδράσεις του χιούμορ στη μάθηση παιδιών τόσο νεαρής ηλικίας. Ακόμη, αναφέρουν ότι τα ευρήματά τους θα μπορούσαν να οφείλονται στα θετικά συναισθήματα που επηρεάζουν συγκεκριμένες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο.

Αναφερόμενοι σε προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει σε ενήλικες, οι ερευνητές πιστεύουν ότι «τα θετικά συναισθήματα επιδρούν στα…

Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr