Δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα νεύρα του ο 50χρονος Robert Caton από το Andover στο Hampshire της Μ.Βρετανίας, όταν οι υπεύθυνοι του πολυκαταστήματος σουπερμάρκετ Tesco της πόλης δεν του εξήγησαν επαρκώς τον λόγο που το ολοκαίνουργιο κρεβάτι, το οποίο αγόρασε από εκεί, έφτασε στο σπίτι του χωρίς το στρώμα.

Εκνευρισμένος, ρώτησε έναν υπάλληλο πόση ώρα χρειάζεται για να εκκενωθεί το κατάστημα. Δεν πήρε κάποια απάντηση, αφού ο υπάλληλος σάστισε και βγήκε έξω.

Όχι όμως για πολύ. Μπήκε στο αυτοκίνητό του, μια Rolls Royce Silver Spirit του 1983 που είχε παρκάρει απ’ έξω, έβαλε μπρος και όπως βλέπετε στη φωτογραφία… επέστρεψε στο κατάστημα!

Ευτυχώς, η «τρέλα» του 50χρονου δεν στοίχισε τίποτα παραπάνω από υλικές ζημιές, αφού μερικοί πελάτες που ήταν στο κατάστημα υπέστησαν μόνο λίγες επιφανειακές εκδορές.