Κορυφαίο brand στην κατηγορία «Προϊόντα Ήχου & Εικόνας», αναδείχθηκε η Sony στο πλαίσιο του θεσμού «Famous Brands 2011», που αναγνωρίζει τα εμπορικά σήματα που διαθέτουν την καλύτερη φήμη στην ελληνική αγορά.

Η έρευνα «Famous Brands, οι μάρκες με τη χρυσή φήμη», που διεξήχθη για 6η συνεχή χρονιά από το Reputation Management Institute – RMI Athens στην Ελλάδα, βασίζεται αποκλειστικά στη γνώμη των καταναλωτών, καθώς οι νικητές αναδεικνύονται μέσα από μια διαδικασία ερωτήσεων και αυθόρμητων απαντήσεων, γεγονός που δίνει ιδιαίτερη αξία στα αποτελέσματα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, προτεραιότητα και αξία της Sony είναι η δημιουργία καινοτομικών προϊόντων που συνδυάζουν την τεχνική αρτιότητα, την υψηλή τεχνολογία και το καλαίσθητο design με ανταγωνιστικές τιμές, προσιτές στο μέσο καταναλωτή. Επιπλέον, τα γνωστά σε όλους brands της Sony, όπως οι τηλεοράσεις BRAVIA, οι φορητοί υπολογιστές VΑΙΟ, τα προϊόντα ψηφιακής απεικόνισης Cyber-shot & Handycam και οι κονσόλες gaming του PlayStation, δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να μετατρέψουν το σπίτι τους σε ένα χώρο μοναδικής ψηφιακής εμπειρίας. «Αυτά τα στοιχεία αναγνωρίζουν οι καταναλωτές, γεγονός που αποδεικνύεται από την ανάδειξη της μάρκας Sony ως το brand με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία του», τονίζεται στην ανακοίνωση.