Πολύ συζήτηση γίνεται τελευταία για την ανάπλαση της πλατείας Πηγάδας. Άλλοι λένε πως πρόκειται για ένα τεράστιο έργο που θα αναβαθμίσει την περιοχή, άλλοι ότι πρόκειται για προεκλογικό … πυροτέχνημα του Δημάρχου.
Ποια είναι η αλήθεια; Πως ότι γίνεται για το καλό των δημοτών, είναι καλοδεχούμενο. Όπως σε όλα τα έργα όμως δεν αρκεί μόνο η κατασκευή, αλλά κυρίως η συντήρηση.
Γιατί καλά τα έργα, τι να τα κάνεις όμως αν καταντήσουν «ρημάδια» και έρμαιο των κάθε λογής …κακοπροαίρετων ή ασυνείδητων.
Για παράδειγμα η συγκεκριμένη πλατεία έχει δύο νέες παιδικές χαρές, όπου πολλές φορές κυρίως τις Κυριακές το πρωί, κάποιοι θεωρούν πρέπον, να κάνουν εκεί μέσα τη βόλτα τους τα συμπαθή τετράποδα, αλλά και την ανάγκη τους!
Χώρια το σκουπιδαριό από τα υπολείμματα από τα σουβλάκια, που βρίσκονται κατά μήκος της πλατείας.
Σύμφωνα με την μακέτα της νέας πλατείας Πηγάδας που παρουσιάζει σήμερα αποκλειστικά το zouglaport, η προοπτική όχι μόνο είναι ενδιαφέρουσα αλλά και πρωτοποριακή.
Τα σιντριβάνια και το μικρό θεατράκι αλλά κυρίως οι ηλιοσυλλέκτες που θα δίνουν την ενέργεια, κάνουν την πλατεία ξεχωριστή. Μια πραγματική βιοκλιματική πλατεία.
Αν με κάποιο τρόπο μπορούσε ο Δήμος να εκμεταλλευτεί και το κτίριο-φάντασμα του ΟΤΕ που εδώ και δύο χρόνια είναι ακατοίκητο, θα ήταν η τέλεια πλατεία.
Μέχρι να «ξηλωθούν» τα πάντα και να αρχίσουν τα έργα, είναι αλήθεια ότι η πλατεία είχε πάρει και πάλι ζωή, κυρίως από την παρουσία γνωστού κεμπαπτζίδικου, που προσελκύει κόσμο όχι μόνο από τον Πειραιά αλλά και από την Αθήνα.
Υπήρξαν αντιδράσεις από επαγγελματίες της περιοχής και από ιδιοκτήτες περιπτέρων που θα πρέπει για λίγο καιρό να μετεγκατασταθούν.
Όλοι δίκιο έχουν. Όμως, όταν πρόκειται για ένα έργο πνοής τότε πρέπει να μας βρίσκουν σύμφωνους.
Το ίδιο ισχύει και για τις μονοδρομήσεις στο κέντρο του Πειραιά, που σίγουρα θα δώσουν λύσεις στο σημαντικότατο πρόβλημα του κυκλοφοριακού.
Αρκεί βέβαια να δούμε τους δύο κεντρικούς δρόμους την Ηρώων Πολυτεχνείου και την Γρηγορίου Λαμπράκη, όπως την Πανεπιστημίου και την Ακαδημίας. Χωρίς αυτοκίνητα δεξιά κι αριστερά σταθμευμένα και με 4 λωρίδες κυκλοφορίας.

Λέτε τελικά να γίνει η πόλη του Πειραιά, έτσι όπως θα έπρεπε;
Είδωμεν!

