Του Βασίλη Δ. Χειλάκη (δημοσιογράφου μηχανοκίνητου αθλητισμού)

Όπως χρειάζεται προπόνηση και ζέσταμα ο οδηγός αγώνων για να βρει ρυθμό, έτσι και η δημοσιογραφική πένα θέλει χρόνο για να βρει το χαμένο της… ρυθμό. Η δημοσιογραφική παρέμβαση έχει βασικό στόχο να καταδεικνύει το πρόβλημα και πολλές φορές να προτείνει και λύσεις. Βέβαια σήμερα η φωνή των συναδέλφων σε πολλές περιπτώσεις είναι χειραγωγημένη διότι εφαρμόζεται η κοινωνική μηχανική, ένας αριθμός μηχανισμών με τους οποίους ελέγχουν τους ανθρώπους και τους μετατρέπουν σε πειθήνια όργανα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση όμως του υπογράφοντος καλά θα κάνουν κάποιοι αυτά να τα ξεχάσουν. Την καρυδιά που έχει καρύδια λέει χτυπούν! H ζήλεια και ο φθόνος είναι ο ύπνος της ψυχής και γεννιέται από την υπερηφάνεια και θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι απόρροια της φιλαυτίας και λειτουργεί σαν την σκουριά πάνω στο σίδερο. Η ζήλεια και ο φθόνος είναι η αιτία κάθε κακού και ο εχθρός του καλού. Στην δική μας περίπτωση αυτό δεν ισχύει δεν καταγράφουμε τα λάθη, ούτε προτείνουμε λύσεις επειδή είμαστε φθονεροί, ζηλιάρηδες και κακοί. Θέλουμε αυτό που αγαπάμε να γίνει καλύτερο, πιο «καθαρό», πιο προσιτό και η πρόθεσή μας έχει θετική προσέγγιση αφήνοντας στην άκρη τον εγωκεντρισμό.

Το 2013 δεν είχαμε πρωτάθλημα ταχύτητας. Το 2014;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mα ούτε ένας αγώνας;
Ανεβάζουμε σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, αυξάνουμε ρυθμό και σήμερα σκεφτήκαμε να προτείνουμε κάτι που θα γίνει και στο DTM (Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού). Οι Γερμανοί άλλωστε έχουν να επιδείξουν σοβαρότητα, αποτελεσματικότητα και ποιότητα στη διοργάνωση αγώνων αυτοκινήτων. Σκέφτηκαν λοιπόν πως μαζί με τους αγώνες του συγκεκριμένου θεσμού καλό θα ήταν να εντάξουν και
Οι μοτοσικλέτες μπορεί να αναβαθμίσουν το θεσμό της ταχύτητας αντίστοιχους με μοτοσικλέτες. Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες σχετικά με το DTM, απλά αρπάζω την ευκαιρία, και αρχίζω να σκέφτομαι. Γιατί το 2013 δεν έγινε ούτε ένας αγώνας στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας; Μα ούτε ένας; Φταίει η οικονομική κρίση; Όχι βέβαια, αλλά το γεγονός ότι άλλαξε η προκήρυξη του εν λόγω πρωταθλήματος, οι κατηγορίες έγιναν περισσότερες και τα προβλήματα αυξήθηκαν αντί να μειωθούν! Με λίγα λόγια οι βασικές κατηγορίες το 2012 ήταν οι Sport, Open και Formula Saloon ενώ το 2013 υπήρχαν οι, Sport,Toυρισμού (touring), Μεγάλου Τουρισμού (GT), Super Toυρισμού (ST) και Formula Saloon. Οι κατηγορίες έγιναν περισσότερες αλλά δεν υπήρχε ο απαραίτητος αριθμός αυτοκινήτων για να συμπληρωθούν οι εκάστοτε κατηγορίες. Άρα οι λάθος αποφάσεις οδήγησαν στη μη τέλεση του πρωταθλήματος και όχι η οικονομική κρίση, αφού το 2012 έστω και δύσκολα το πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε όπως συνέβαινε όλες τις χρονιές και προ οικονομικής κρίσης. Αντιθέτως το 2013 με την αλλαγή των κανονισμών δεν έγινε ούτε ένας αγώνας.


Όπου και να γίνεται πρωτάθλημα ταχύτητας συγκεντρώνεται κόσμος…

Θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος να επικαλεστεί το υψηλό κόστος συμμετοχής στους αγώνες ταχύτητας (φρένα – ελαστικά κ.ά.) σε σχέση με τα άλλα πρωταθλήματα. Γιατί λοιπόν το 2012 και όλες τις χρονιές πριν, έγινε το πρωτάθλημα και όχι το 2013; Είναι ξεκάθαρο ότι φταίει η αλλαγή στην προκήρυξη των αγώνων και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία σε αυτό. Αποδεικνύεται λοιπόν περίτρανα ότι όλα αυτά περί οικονομικής κρίσης είναι μία καραμέλα που την πιπιλάνε καλά… Mα ούτε ένας αγώνας το 2013; Άρα λοιπόν και προβολή δεν υπάρχει που είναι το Α και το Ω για την ανάσταση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και λάθη γίνονται από την διοργανώτρια αρχή στην τέλεση του πρωταθλήματος Ταχύτητας.

Δύο σε ένα!
Τι μπορεί να γίνει τώρα αν τα πράγματα κυλήσουν όπως και το 2013 επειδή δεν είμαστε ούτε φθονεροί αλλά ούτε καχύποπτοι. Να βοηθήσουμε θέλουμε τους ειδήμονες του σπορ και να τους μεταφέρουμε την αγάπη που έχουμε γι αυτό. Μαζί με τους αγώνες ταχύτητας των αυτοκινήτων να βρουν την κοινή πεπατημένη και να διοργανώσουν και αγώνες ταχύτητας μοτοσικλετών. Δύο πανελλήνια πρωταθλήματα την ίδια ημέρα, δύο σε ένα δηλαδή! Τι θα αποφέρει αυτό: μεγάλη προσέλευση κόσμου, μεγαλύτερη προσέλευση χορηγών και φυσικά θα κεντρίσει το χαμένο ενδιαφέρον των ΜΜΕ. Οι αγώνες να γίνονται εναλλάξ, ένας αγώνας με αυτοκίνητα και ένας με μηχανές για να παραμένει ο κόσμος και όχι να αποχωρεί. Σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες αυτό συνέβαινε και πιο παλιά στην Ελλάδα και υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο, παρόλο που ήταν δύσκολο από οργανωτικής πλευράς. Έτσι και οι φίλοι των τεσσάρων τροχών θα έχουν την ευκαιρία να βλέπουν τους πρωταγωνιστές των δύο τροχών αλλά και το αντίθετο! Να γίνει μια πραγματική γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, να γίνουν διαγωνισμοί και διάφορα events με την βοήθεια χορηγών. Να που υπάρχουν λύσεις αντί να πιπιλάς την καραμέλα της οικονομικής κρίσης διότι αυτή κάποτε λιώνει και η γεύση μπορεί να είναι πικρή!


To πρωτάθλημα ταχύτητας προσφέρει σούπερ θέαμα…

Πάμε σαν άλλοτε…
Αρκεί να ψάξεις και να αναζητήσεις λύσεις στις εποχές που ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός μεσουρανούσε στην Ελλάδα, την εποχή που ο Νίκος Μαστοράκης έγραφε στην «Μεσημβρινή», τότε που οι αγώνες είχαν στήριξη από την «Καθημερινή», την «Απογευματινή», το «Έθνος» κ.ά. Την εποχή που ο ελληνικός κινηματογράφος έβαζε μέσα στη θεματολογία του ελληνικούς αγώνες – στην ταινία «Γοργόνες και Μάγκες» με τον Φαίδωνα Γεωργίτση και τον Διονύση Παπαγιανόπουλο και το θρυλικό Μini Cooper – είτε σε χώρες που έχουν σωστή υποδομή και μπορείς να υιοθετήσεις πράγματα προσαρμόζοντας αυτά στην ελληνική πραγματικότητα. Σήμερα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αποκομμένος από τα μεγάλα ΜΜΕ και από την ελληνική showbiz σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Η οικονομική κρίση φταίει πάλι; Μα ούτε ένας αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας το 2013 με την υπάρχουσα προκήρυξη και περιμένετε να αποδώσει αυτό το 2014; Μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείτε;

Y.Γ.: «Ύπνω και θανάτω διδυμάοσιν», Όμηρος, 800-750 π.χ., Ποιητής
Μετάφραση: «Ο ύπνος και ο θάνατος είναι δίδυμα αδέλφια», μήπως πρέπει να ξυπνήσετε και να μην επαναπαύεστε από την υπέρμετρη σιγουριά που σας διακατέχει, ώστε να μην θανατωθούν οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτων;

Ο Βασίλης Χειλάκης με τον Michael Schumacher…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης