Τη βοήθεια της «μαμάς» εταιρείας ζήτησε η Skoda, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση για το νέο Karoq και να μειώσει τον χρόνο παράδοσης προς τους πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι παραγγελίες για το μικρομεσαίο SUV της τσεχικής φίρμας έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με αποτέλεσμα τα εργοστάσια στην Τσεχία να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν. Προκειμένου να λύσουν το θέμα, οι άνθρωποι της Skoda ζήτησαν από το VW Group να χρησιμοποιήσουν μία από τις γραμμές παραγωγής στη Γερμανία.

Έτσι, από τα τέλη του 2018 και για όλο το επόμενο έτος, ένας σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Osnabrueck, που βρίσκεται στη βορειοδυτική Γερμανία. Από τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις βγαίνουν τα VW Tiguan, Porsche Cayenne και Porsche 718 Cayman.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κύριος όγκος παραγωγής του Karoq παραμένει στην Τσεχία, με τη Skoda να προχωρά σε αναβαθμίσεις και επεκτάσεις των εργοστασίων της, ώστε από το 2020 να μη χρειαστεί να ζητήσει εκ νέου χείρα βοηθείας.  

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εφετινή χρονιά έχει ξεκινήσει ιδανικά για τη μάρκα. Το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 316.176 νέα αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 12%.

Δείτε εδώ το νέο Karoq


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης