Του Θανάση Λαμπρόπουλου

Φτωχότερη είναι από σήμερα η Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία, καθώς ένας γνήσιος “θαλασσινός” που όποτε έβρισκε ευκαιρία μπαινόβγαινε στα καράβια μιλώντας μέχρι και τον τελευταίο ναύτη έφυγε από τη ζωή, μετά από μια άνιση μάχη με την επάρατο νόσο, η οποία τον “χτύπησε” πριν 2 περίπου χρόνια, ενώ αυτός όρθιος μέχρι και την τελευταία στιγμή της ζωής του, την πολέμησε, ενώ παράλληλα δεν σταμάτησε ούτε στιγμή να δείχνει το ενδιαφέρον του για τη θάλασσα και τους ανθρώπους της.
Βλέπεις του Πέτρου Βέττα οι ναυτικοί και όσοι ασχολούνταν με τα “βαπόρια” ήταν η οικογένεια του, αφού και αυτός γεννήθηκε, μεγάλωσε και ανδρώθηκε μέσα σε ναυτική οικογένεια από τον Πόρο και από τότε δεν έπαψε ούτε στιγμή να είναι μαζί τους.
Απόδειξη αυτής της αγάπης του, ήταν και η απασχόληση του με την ακτοπλοική εταιρία ATTICA GROUP και ειδικά με την Blue Star Ferries,την εταιρία που μαζί με τους “ανθρώπους” την έφτασε στην κορυφή της ακτοπλοικής πυραμίδας.
Κάθε μέρα εκεί από το γραφείο του, αρχικά στο Καβούρι και στην συνέχεια στην Λεωφόρο Συγγρού ο Πέτρος πρώτη του κουβέντα ήταν να μάθει το “στίγμα” των πλοίων που ταξίδευαν, ενώ στην συνέχεια συνομιλούσε με τον καπετάνιο και τον Α μηχανικό, ενώ δεν έλειπε και η ενημέρωση με τον Αρχιλογιστή, καθώς και με τον μάγειρα, αφού όπως συνήθιζε να λέει οι “ναυτικοί έπρεπε να τρώνε καλά” έτσι ώστε να νοιώθουν σαν το σπίτι τους.
Τότε μόνο έλεγε θα νοιώσουν και θα αγαπήσουν και το βαπόρι.
Και πάντα όταν βρισκόταν σε κάποιο από τα “ποστάλια” της εταιρίας, είτε σε εκδήλωση είτε από τις συχνές επισκέψεις του τόσο από τον Πειραιά και την Πάτρα, όσο και από την Ραφήνα, έτρωγε μαζί με τον “κόσμο”, ενώ πάντα είχε και κάτι για όλους.
Γεννημένος τον Αύγουστο του 1949 σπούδασε ναυτιλιακά στο Λονδίνο, ενώ παράλληλα δούλευε στις εκεί ναυτιλιακές εταιρίες, ενώ όταν τελείωσε εργάσθηκε για πάνω από 10 χρόνια στην οικογενειακή επιχείρηση Hector Shipping Company S.A, ενώ στην συνέχεια θέλοντας να απλώσει τα δικά του φτερά στην θάλασσα ίδρυσε την ναυτιλιακή εταιρία Bariba Corporation της οποίας ήταν και πρόεδρος, ενώ την ίδια στιγμή ήταν μέλος του δ.σ της εταιρίας Capes Investment Corporation.Kαι ο Πέτρος παρ ότι έτρεχε και δεν έφτανε με τις δουλειές της ναυτιλίας, δεν το έβαζε ποτέ κάτω και τον Σεπτέμβρη του 1998 συμμετέχει ως μέλος του της εταιρίας Agrifos Fertilizers με έδρα την Νέα Υόρκη.
Όταν όμως ιδρύεται η Marfin Investment Group(MIG), o Πέτρος γνωρίζοντας τον τότε δικηγόρο Πειραιά Ανδρέα Βγενόπουλο μπαίνει στην εταιρία και γίνεται ένας από τους ιδρυτικούς της μετόχους, ενώ όταν το 1998 η MIG αγοράζει τα ΕΓ/ΟΓ πλοία του Περικλή Παναγόπουλου που ανήκουν στις εταιρίες Blue Star Ferries και Super Fast Ferries o Πέτρος Βέττας αναλαμβάνει το “τιμόνι” της εταιρίας, ενώ δυο χρόνια αργότερα υπογράφει την ναυπήγηση των υπερσύγχρονων ΕΓ/ΟΓ ΔΗΛΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ.
Και μέχρι να χτυπηθεί από την επάρατο ο Πέτρος καταφέρνει με την αμέριστη συμβολή των εργαζομένων της εταιρίας και ειδικά των στενών του συνεργατών να εκσυχρονίσει και τα πλοία αλλά και όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους επιβάτες.
ΦΙΛΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης