Του Γιώργου Παλληκάρη

Το δεύτερο πέρασμα από την Ε.Δ. Καρούτες, δεν είχε εκπλήξεις. Ο Tanak κατάφερε να είναι ξανά ταχύτερος από όλους, διανύοντας τα 19.48χλμ. σε χρόνο 12:02.2, με τον Ogier να ακολουθεί με διαφορά +7δευτ. Σε αντίθεση με την προηγούμενη Ε.Δ. όπου ο Rovanpera εγκατέλειψε και ο Katsuta τερμάτισε με τεράστια καθυστέρηση (και βλάβη) λόγω εξόδου, στις Καρούτες 2 δεν υπήρχαν απρόοπτα, με αρκετούς μάλιστα οδηγούν να προετοιμάζονταν και για βροχή.

Ένας από αυτούς ήταν ο Foumaux, που έβαλε δύο μαλακά ελαστικά, όμως τελικά η βροχή δεν ήρθε και τώρα πρέπει να κάνει τρομερή διαχείριση στην επόμενη Ε.Δ.

Όσον αφορά την γενική κατάταξη, ο Tanak με το Hyundai i20N, προηγείται με διαφορά 42.δευτ. από τον δεύτερο Ogier (Toyota), ενώ τρίτος είναι ο Fourmaux με πάνω από 1 λεπτό απόσταση (Hyundai i20N).

Θυμίζουμε πως από τα 12 πληρώματα της κατηγορίας Rally1, έχουν απομείνει 8 καθώς έχουν βγει εκτός μάχης οι:

  • Rovanpera (Ε.Δ.11 λόγω βλάβης μετά από έξοδο)
  • Serderidis (Ε.Δ.10 λόγω θερμοπληξίας)
  • Pajari (Ε.Δ. 6 λόγω μηχανικής βλάβης)
  • Katsuta (Ε.Δ. 11 λόγω βλάβης μετά από έξοδο)

Το Ράλλυ των Θεών δεν συγχωρεί τα λάθη…

Ε.Δ. Καρούτες: 19.48χλμ.

Ακόµα µία κλασική ελληνική διαδροµή από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Για το 2025, το µήκος της φτάνει τα 19,48 χλµ., καθώς ο τερµατισµός της βρίσκεται στην άσφαλτο της Άµφισσας. Η ειδική ξεκινά µέσα από το χωριό Καρούτες (σε άσφαλτο) και, µετά τα πρώτα ανηφορικά κοµµάτια, µπαίνει στο δάσος, ακολουθώντας ένα πολύ τεχνικό τµήµα. Έπειτα από 4 χλµ., ενώνεται µε τον παλιό δρόµο των Καρουτών και κατηφορίζει σε µία από τις ωραιότερες διαδροµές του Πρωταθλήµατος.

Οι χρόνοι της Ε.Δ. Καρούτες 2 και δεξιά η γενική κατάταξη

Οι δηλώσεις των οδηγών

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Τα πρώτα χιλιόμετρα ήταν νωπά, μετά ήταν στεγνή η ειδική, με φυτευμένες πέτρες. Φθείραμε τα ελαστικά στο μέσον της ειδικής και μετά είχαμε θέμα».

Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Όλα καλά».

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Ήταν καλά, γλιστρούσε πολύ. Είχε υγρασία στο δάσος για 3-4 χλμ. Δεν υπάρχει πλέον μάχη με τον Taka, επικεντρωνόμαστε στο να επιστρέψουμε. Περιμέναμε βροχή, γι’ αυτό πήραμε μαλακά ελαστικά, αλλά δυστυχώς δεν ήρθε».

Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA «Έχουμε κι άλλο θέμα τώρα, πέρα από το χειρόφρενο. Θα δούμε τι θα γίνει».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Ήταν εντάξει, σκληρή ειδική σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να μην κάνω κάτι τρελό».

17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Κάναμε καθαρό πέρασμα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα προβλήματα. Θα ήταν ωραίο να πιέσουμε, αλλά δεν είναι καλό για τα ελαστικά».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Πήραμε δύο μαλακά ελαστικά, γιατί αναμέναμε βροχή. Προσπαθούμε να προφυλάξουμε τα ελαστικά για την επόμενη ειδική».

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Ήταν μια οριακή απόφαση: Ακόμα κι αν έβρεχε περίμενα πως θα στεγνώσει γρήγορα, γι’ αυτό δεν πήρα μαλακά ελαστικά. Είχα καλό ρυθμό, στην αρχή η ειδική ήταν σκληρή».