Του Γιώργου Παλληκάρη

Το δεύτερo πέρασμα από την Ε.Δ. Παύλιανη, αποδείχθηκε το πιο δύσκολο μέχρι σήμερα. Αρχικά, στο 13.3χλμ. της Ε.Δ. ο Φινλανδός βγήκε εκτός γραμμής και το Toyota ακινητοποιήθηκε. Γρήγορα οι θεατές έτρεξαν και επανέφεραν το αγωνιστικό, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει ο Φινλανδός. Κατάφερε τελικά να κάνει μερικά χλμ., όμως φαίνεται πως υπάρχει ζημιά στο κιβώτιο, και έτσι το πλήρωμα εγκατέλειψε. Η αλήθεια είναι πως από χθες, ο Rovanpera δεν κατάφερε να βρει ρυθμό και ήταν χαμηλά στην γενική κατάταξη.


Στην παρακάτω φωτογραφία ο Φινλανδός έχει ακινητοποιήσει οριστικά το αγωνιστικό και σηκώνει την ταμπέλα “OK” για να δηλώσει πως όλα είναι καλά με το πλήρωμα.

Ο Rovanpera δείχνει το OK, θέλοντας να ενημερώσει ότι το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του

Το σκηνικό επαναλήφθηκε λίγα λεπτά αργότερα με τον Katsuta, ο οποίος “κόλλησε” μόλις δύο στροφές πριν τον τερματισμό. Ξανά οι θεατές προσπάθησαν τα μέγιστα, επανέφεραν το αγωνιστικό, με τον Ιάπωνα να τερματίζει με 35λεπτά καθυστέρηση από τον πρώτο…

Ο “κολλημένος” Katsuta, που με τη συνδρομή των θεατών τελικά τερμάτισε

Παράλληλα ο Fourmaux τερμάτισε με ξενταρισμένο το πίσω ελαστικό. Όσον αφορά τους χρόνους, ο Tanak ήταν ο ταχύτερος αφού ολοκλήρωσε την Ε.Δ. των 24.58χλμ. σε 19:16.0 με τον Ogier να ακολουθεί στα +2.5δευτ. και τον Neuville στα +15δευτ. Έτσι, στη γενική κατάταξη παραμένει ο Tanak με 35δευτ. διαφορά από τον Ogier.

Ε.Δ.Παύλιανη 2: 02.524.58χλμ.

Αυτή η κλασική ακροπολική ειδική διαδροµή επιστρέφει στο ωράριο του αγώνα για το 2025, µε τη γνωστή κατεύθυνσή της. Ξεκινά µε ένα σχετικά γρήγορο κοµµάτι για περίπου 7 χλµ., σε αρκετά σκληρή επιφάνεια, φτάνοντας στην περιοχή της «Πυράς Ηρακλέους», και περίπου 2 χλµ. αργότερα στην «Καταβόθρα» — ένα σηµείο ιδανικό για κάµπινγκ και παρακολούθηση µεγάλου τµήµατος της διαδροµής, µε πολύ υψηλές ταχύτητες. Από εκεί, η ειδική µπαίνει σε δασικό κοµµάτι και ακολουθεί το πιο στενό και τεχνικό τµήµα του αγώνα, µε αλλεπάλληλες στροφές.

Οι χρόνοι της Ε.Δ. Παύλιανη 2 και δεξιά η γενική κατάταξη:

Οι δηλώσεις των οδηγών:

Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Ήταν πολύ πιο καθαρή η ειδική, με περισσότερες φυτεμένες πέτρες. Καλύτερα πάντως από το πρώτο πέρασμα».

Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Δεν είχα χειρόφρενο σε όλη την ειδική. Δεν ξέρω που κλάταρε το ελαστικό». Κλατάρισμα εμπρός δεξιά

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Ήταν εντάξει. Έχασα λίγο την αίσθηση του πεντάλ φρένου, γιατί τα πόδια μου έκαιγαν. Προσπάθησα να προφυλάξω τα ελαστικά. Μπορεί να βρέξει στην επόμενη ειδική».

Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA «Δεν είχα χειρόφρενο. Θα είναι εφιάλτης».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Ήταν εντάξει, αλλά πολύ σκληρή ειδική. Δύσκολο να κρίνεις που θα φρενάρεις. Δεν είναι εύκολο».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Είναι λυπηρό να βλέπεις δύο πληρώματα της ομάδας σταματημένα. Οδήγησα προσεκτικά. Δεν μπορείς να πιέσεις εδώ».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Μπορείς να κερδίσεις χρόνο, μπορεί να χάσεις τα πάντα. Οδήγησα πολύ αργά. Παρόλα αυτά χτύπησα τον εμπρός τροχό. Δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο». Ξεζανταρισμένο ελαστικό εμπρός αριστερά.

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Πολύ απαιτητική ειδική και σκληρή, αλλά ήταν καθαρή».