Στα τηλεοπτικά spot για την παρουσίαση ενός καινούργιου μοντέλου, οι διαφημιστικές εταιρείες που έχουν αναλάβει την παραγωγή προσπαθούν με τους πιο ευφάνταστους τρόπους να αναδείξουν το προϊόν και να τραβήξουν την προσοχή των τηλεθεατών.
Κατά καιρούς έχουμε δει, πράγματι, εκπληκτικές διαφημίσεις για αυτοκίνητα, ωστόσο μία είναι που κάνει τη διαφορά. Σε ψηφοφορία που πραγματοποίησε το πιο δημοφιλές βρετανικό περιοδικό «Auto Express», το σποτ για το Honda Accord του 2003 συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση απέσπασε το 31% των ψήφων, ούσα η πιο ευρηματική από όλες. Δεύτερη αναδείχθηκε αυτή του Ford Puma με πρωταγωνιστή τον Steve McQueen και τρίτη του Peugeot 206 με τον Ινδό θαυμαστή.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
