Μπορεί η smart να έγινε παγκοσμίως γνωστή και να αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην Ελλάδα με τα μικρά διθέσια fortwo μοντέλα της, όμως οι εποχές αλλάζουν και τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν. Αφού η εταιρεία κατασκεύασε μερικά εντυπωσιακά γρήγορα SUV (#1, #3, #5), τώρα κάνει το επόμενο βήμα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά, ένα sedan.
Ο λόγος για το smart #6 EHD, ένα σεντάν μήκους 4.906χλστ. δηλαδή όσο δύο smart fortwo, το ένα μπροστά από το άλλο. Το πλάτος του είναι 1.922χλστ. το ύψος στα 1.508χλστ. ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.926χλστ. με την σχεδίαση να είναι άκρως μοντέρνα, έχοντας highlight τα ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα φώτα, αλλά και την τεράστια γυάλινη οροφή.
Την κίνηση στο μοντέλο παρέχει ένα Plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 161 ίππων και έναν μπροστά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων και 380 Nm ροπής.
Η smart δεν αποκαλύπτει το μέγεθος της μπαταρίας, όμως αναφέρει πως το sedan της έχει συνολική αυτονομία 1.810χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ και πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Ωστόσο, αυτός ο αριθμός αξίζει έναν αστερίσκο δίπλα του, καθώς βασίζεται στον επιεική κύκλο δοκιμών CLTC και όχι στον WLTP.
Χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων, το αυτοκίνητο διανύει 285 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Ως plug-in υβριδικό, το Smart #6 λέγεται ότι καταναλώνει μόνο 3,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ η συνδυασμένη ισχύς είναι 429 ίπποι.
Παρόλο που η Smart δεν παρουσιάζει ακόμη το εσωτερικό, θα στοιχηματίζαμε ότι έχει ένα ταμπλό γεμάτο οθόνες. Οι Κινέζοι πελάτες προτιμούν τις υπερμεγέθεις οθόνες εις βάρος των περισσότερων συμβατικών χειριστηρίων. Αυτό εξηγεί επίσης γιατί ορισμένοι παλαιοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αναπτύξει τη συνήθεια να αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς διακόπτες με τεράστιες οθόνες.
Το #6 θα κυκλοφορήσει στην Κίνα τον επόμενο χρόνο και πιθανότατα θα παραμείνει ένα τοπικό προϊόν. Στην Ευρώπη, η Smart αναβιώνει το πνεύμα του ForTwo με το επερχόμενο #2 (δείτε ΕΔΩ τις πληροφορίες για το νέο διθέσιο της μάρκας).
