Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μπορεί όλοι να κινούνται γύρω από την ηλεκτροκίνηση όμως η VW δεν γυρνά την πλάτη της στα θερμικά μοτέρ. Αντιθέτως επενδύει και αναπτύσσει περαιτέρω τον 1.5 TSI δίνοντας του την ονομασία evo2, υποσχόμενη μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές C02.
Στην αρχή της πορείας του θα προσφέρεται με ιπποδύναμη 150 ίππων ενώ σταδιακά θα έρθει και σε διαφορετικές εκδόσεις, με τα πρώτα μοντέλα που θα τον υιοθετήσουν από την γκάμα της VW να είναι τα T-Roc και T-Roc Cabriolet.
Παράλληλα αναβαθμίστηκε και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων το οποίο έλαβε μία πιο έξυπνη έκδοση του Active Cylinder Management και είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό, μειώνοντας περισσότερο την κατανάλωση του συνόλου. Πιο συγκεκριμένα, πλέον ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Η απόδοση αυξάνεται στους ενεργούς δυο ακριανούς κυλίνδρους, ενώ οι μεσαίοι κύλινδροι ενεργοποιούνται όταν πατηθεί ξανά το γκάζι, Μία διαδικασία που η VW τονίζει πως γίνεται ελάχιστα αισθητή από τον οδηγό.
