Το Life Ball MINI 2009 έκανε θριαμβευτική είσοδο μπροστά σε πλήθος 40.000 θεατών. Μεταφέροντας τους διάσημους επιβάτες του, David & Philippe Blond και Patricia Field, το Life Ball MINI 2009 άνοιξε το θεαματικό σόου στην πλατεία του Δημαρχείου της Βιέννης.

Σύμφωνα με την παράδοση, το Life Ball MINI φιλοτεχνείται από τον σχεδιαστή που είναι υπεύθυνος για την επίδειξη μόδας στην εναρκτήρια εκδήλωση. Το 2009, η αποστολή ανατέθηκε στους ‘The Blonds’, το πιο μοντέρνο σχεδιαστικό δίδυμο της Νέας Υόρκης αυτή την εποχή. Την ενεργή υποστήριξή της κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδίασης προσέφερε η φίλη τους, τραγουδίστρια Katy Perry.

Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό ΜΙΝΙ αυτοκίνητο: το Life Ball MINI 2009 με ροζ και μαύρη leopard εμφάνιση. Το θέμα της αγριόγατας συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου τα καθίσματα και μερικά όργανα φέρουν επένδυση από απομίμηση γούνας σε μαύρη απόχρωση. Κεντημένα κρόσσια με ασημί κλωστές και στρας κοσμούν τα καθίσματα και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Μία ακόμα χλιδάτη πινελιά συναντάμε στην περιοχή των ποδιών, όπου τα πατάκια φέρουν επένδυση γυαλιστερής μαύρης μοκέτας με παχύ πέλος.

«Το ΜΙΝΙ είναι όπως η μόδα μας – ελκυστική, σέξι, χαρούμενη και ποτέ βαρετή», σχολιάζει ο David Blond για το γοητευτικό δημιούργημά του.

Για τους οπαδούς που επιθυμούν να αποκτήσουν αυτό το μοναδικό μοντέλο, τα πράγματα είναι απλούστερα από ποτέ: το Life Ball MINI 2009 μπαίνει σε κλήρωση.

Κάθε εισιτήριο κοστίζει 10 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το προμηθεύονται από όλες τις εκδηλώσεις Life Ball, τους εμπόρους BMW και MINI στην Αυστρία, απευθείας από το Life Ball, από τον επίσημο διανομέα “class lottery” Prokopp στην Αυστρία και, ασφαλώς, μέσω Internet. Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την αγορά εισιτηρίων επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες www.mini.at ή www.lifeball.org. Όλα τα έσοδα από την κλήρωση θα διατεθούν στο Life Ball και σε προγράμματα αφιερωμένα στον αγώνα κατά του HIV/AIDS.

Εισιτήρια θα πωλούνται μέχρι τέλος Αυγούστου και η κλήρωση θα γίνει την 1η Σεπτεμβρίου, 2009. Μοντέλα Life Ball MINI έχουν φιλοτεχνηθεί από διάφορους δημοφιλείς δημιουργούς από τον κόσμο της μόδας και στο παρελθόν, όπως οι Missoni (2003), Ferré (2004) και Versace (2005), και ακολούθησαν οι Diesel το 2006, Mario Testino το 2007 και Agent Provocateur το 2008. Τα συνολικά έσοδα αυτή τη στιγμή υπερβαίνουν τις 300.000 ευρώ.

Η κοινωνική δέσμευση του BMW Group

Η συνεργασία με το Life Ball χρονολογείται από το 2001. «Υποστηρίζοντας το Vienna Life Ball – για ένατη συνεχή χρονιά – η μάρκα MINI χαράσσει τη δική της πορεία και συμβάλλει με το δικό της τρόπο στη μάχη κατά της ασθένειας του ανοσοποιητικού συστήματος» σχολιάζει ο Andreas-Christoph Hofmann, Επικεφαλής Επικοινωνιών Μάρκας MINI. «Κάθε χρόνο, το Life Ball ενημερώνει και ευαισθητοποιεί το κοινό γι’ αυτή την πανδημία και η κλήρωση για το μοναδικό ΜΙΝΙ θα αποφέρει σημαντικά κεφάλαια για projects κατά του HIV/AIDS».

Η δέσμευση του BMW Group εστιάζεται στα παγκόσμια μέτρα για τον αγώνα κατά του HIV/AIDS με στόχο την κοινωνική αλλαγή. Η εμπλοκή της εταιρίας είναι μεγαλεπήβολη στη Νότια Αφρική, όπου λειτουργεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για εργαζόμενους και τις οικογένειές τους και διάφορα ακόμα προγράμματα για τις τοπικές κοινότητες και την ευρύτερη περιοχή. Εξάλλου, η εταιρία ασχολείται με την καταπολέμηση αυτής της πανδημίας και σε άλλες πληγείσες χώρες, όπως η Ταϊλάνδη και η Κίνα.