Οι πωλήσεις της General Motors (GM) στην Ευρώπη έφτασαν στα 471.823 οχήματα το δεύτερο τρίμηνο του 2009, με μερίδιο αγοράς 9,2%. Λόγω της πιο βαθιάς οικονομικής κρίσης από την περίοδο της Μεγάλης Ύφεσης, που επηρέασε έντονα τη βιομηχανία αυτοκινήτου, οι πωλήσεις της GM έπεσαν σε ποσοστό 20% στην περιοχή, συγκριτικά με την πτώση της βιομηχανίας που κυμάνθηκε στο 18%.
Οι πωλήσεις της Opel /Vauxhall ανήρθαν στα 347.330 οχήματα στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου 2009, με μερίδιο αγοράς 6,8%. Οι πωλήσεις της Opel στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 45%, με αποτέλεσμα το 2ο τρίμηνο η μάρκα να πετύχει τις καλύτερες πωλήσεις της από το 2000, κάτι στο οποίο συνέβαλε και το κυβερνητικό πρόγραμμα απόσυρσης. Το Opel Corsa ήταν πρώτο στην κατηγορία του στη Γερμανία το δεύτερο τρίμηνο.
Η Chevrolet πούλησε 115.526 αυτοκίνητα στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο, με ρεκόρ μεριδίου αγοράς 2,3%. Η Chevrolet κατέγραψε εντυπωσιακά αποτελέσματα πωλήσεων σε Γερμανία (αύξηση 43%), Γαλλία (αύξηση 102%) και Τουρκία (αύξηση 120%).
Το πρώτο εξάμηνο του 2009, η GM πούλησε 878.641 οχήματα στην Ευρώπη και είχε μερίδιο αγοράς 9,1%. Στη Γερμανία, οι πωλήσεις της Opel αυξήθηκαν σε ποσοστό 27% και οι πωλήσεις της Chevrolet αντίστοιχα 41% το πρώτο εξάμηνο του 2009: αυτό σημαίνει ότι το GM group στη Γερμανία πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις του στη Γερμανία από το 2001, με 210.828 οχήματα. Το Opel Insignia, Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009, συνεχίζει να διαπρέπει: με πωλήσεις 86.350 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2009, το Insignia είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο μεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη. Το Opel Meriva ήταν επίσης πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
Τον Ιούνιο, η GM Europe πούλησε συνολικά 166,824 οχήματα. Η Opel στη Γερμανία σημείωσε τις υψηλότερες πωλήσεις Ιουνίου από το 1999, με αύξηση 52% και μερίδιο αγοράς 9,2%. Η Chevrolet κατέγραψε τον υψηλότερο μηνιαίο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της στη Γερμανία τον Ιούνιο, με αύξηση 61%.
