Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από τη στιγμή που η Ducati ανακοίνωσε πως ξεκινάει την εξέλιξη της Η MotoE έχει δύο ξεχωριστά συστήματα ψύξης, ένα για τον ηλεκτροκινητήρα και ένα για την μπαταρία.ηλεκτρικής αγωνιστικής μοτοσικλέτας με την οποία θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE το 2023 και ήδη έχουμε τα πρώτα επίσημα στοιχεία της μοτοσικλέτας. Η Ducati V21L όπως είναι η κωδική ονομασία του μοντέλου, είναι το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτρικό δίκυκλο της ιταλικής μάρκας και από αυτά που δείχνουν τα στοιχεία, είναι μια γνήσια σπορ μοτοσικλέτα Ducati.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασικό στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ducati. Η ισχύς είναι στους 150 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 140Nm. Αυτά τα νούμερα επιτρέπουν στη μοτοσικλέτα να αναπτύξει ταχύτητα της τάξης των 275Km/h, όπως μετρήθηκε στην πίστα του Mugello. Στο κομμάτι της μπαταρίας, η βάση είναι από ανθρακονήματα και η χωρητικότητα φτάνει τις 18kWh στα 800 Volt. Έχει ενσωματωμένη φορτιστή 20kW και μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε μόλις 45 λεπτά. Το βάρος της μπαταρίας είναι 110 κιλά.

Το πλαίσιο έχει την ίδια γεωμετρία με την μοτοσικλέτα του MotoGP.

Το πλαίσιο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι το γνωστό monocoque, αλουμινένιο βάρους μόλις 3,7 κιλών. Η γεωμετρία είναι παρόμοια με την αγωνιστική MotoGP μοτοσικλέτα και συνεργάζεται με κορυφαίες αναρτήσεις της Ohlins που συναντάμε στην Panigale Superleggera V4. Τα φρένα είναι της Brembo με υπερμεγέθη όλα τα στοιχεία τους. Οι δίσκοι είναι 338,5mm, οι τρόμπες είναι μεγαλύτερες, το ίδιο και οι δαγκάνες, καθώς έχουν δύσκολο έργο να ακινητοποιήσουν μια πολύ γρήγορη μοτοσικλέτα βάρους 225 κιλών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αναρτήσεις και τα φρένα δεν είναι επιπέδου MotoGP., αλλά σίγουρα είναι ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές για αυτό το επίπεδο των επιδόσεων.

Ιστορική στιγμή για την Ducati

Ο CEO της Ducati, Claudio Domenicali, οδήγησε τη νέα MotoE μοτοσικλέτα και ενθουσιάστηκε με αυτό O μετατροπέας DC σε AC προέρχεται από αγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi.που κατάφερε η ομάδα εξέλιξης: «Πριν μερικές εβδομάδες είχα την μοναδική ευκαιρία να οδηγήσω την ηλεκτρική Ducati MotoE στην πίστα και αμέσως ένιωσα ότι ζω μια ιστορική στιγμή. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Μόλις κάθισα στη μοτοσικλέτα φάνηκε η ποιότητα της δουλειάς που έγινε από την ομάδα και μόλις επέστρεψα στο γκαράζ αισθάνθηκα περηφάνια ότι για μια ακόμα φορά πετύχαμε το στόχο μας», τόνισε μεταξύ άλλων.

Σημαντικό στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι ότι με το σύστημα ψύξης που διαθέτουν τόσο η μπαταρία όσο και ηλεκτροκινητήρας είναι ικανή να φορτιστεί άμεσα μετά από ένα session δοκιμών στην πίστα. Αυτό σημαίνει ακόμα περισσότερος χρόνος δοκιμών για τις ομάδες καθώς σε μόλις 45 λεπτά μπορούν να βγάλουν την μοτοσικλέτα ξανά στην πίστα.

Δείτε πως σχεδιάστηκε η ηλεκτρική Ducati MotoE.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

MotoGP Ολλανδίας: Μεγάλη νίκη Bagnaia, πτώση για Quartararo

Αγώνας πρωταθλητών στο World Ducati Week 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης