Του Λουκά Παπαλάμπρου

Την ανοικτή έκδοση της νέας γενιάς της E-Class αποκάλυψε η γερμανική φίρμα, λίγες μέρες πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούργια E-Class Cabriolet ολοκληρώνει την οικογένεια του μοντέλου, έπειτα από τις Sedan, Estate, Coupe και E-Terrain wagon. Πρόκειται για ένα από τα πιο άνετα και πολυτελή cabrio αυτοκίνητα της αγοράς, προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες οτιδήποτε επιθυμούν από ένα όχημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέρει υφασμάτινη οροφή που λειτουργεί με ταχύτητες έως τα 50 χλμ./ώρα, με την αποκάλυψη του σαλονιού να γίνεται σε μόλις 20 δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού. Σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, κάτι που ευνοεί τους χώρους. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 385 έως 310 λίτρα, ανάλογα με το εάν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή.

Η αισθητική του εσωτερικού είναι γνώριμη, με τις ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών, τα χειριστήρια αφής στο τιμόνι, τους αεραγωγούς που θυμίζουν jet και το εκπληκτικό σύστημα φωτισμού να κλέβουν την παράσταση. Η ποιότητα κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δερμάτινων επενδύσεων, βελούδου και υφασμάτων.

Πλήρης είναι η τεχνολογική φαρέτρα, περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, τις λειτουργίες Aircap και Airsoft που ρυθμίζουν θερμοκρασία και υγρασία στην καμπίνα, το σύστημα ήχου Burmester 3D, φωνητικό χειρισμό LINGUATRONIC και πολλά ακόμα. Η οροφή είναι διαθέσιμη σε τέσσερις αποχρώσεις, του καφέ, του μπλε, του κόκκινου και του μαύρου.

Κάτω από το καπό έχουν τοποθετηθεί οι κινητήρες που είδαμε στις υπόλοιπες εκδόσεις της E-Class, όπως ο δίλιτρος diesel των 194 ίππων, ο 2.0 βενζίνης με τους 184 και 245 ίππους και ο V6 3.0 των 333 ίππων. Τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, ενώ υπάρχει και η επιλογή τετρακίνησης 4Matic. Για τους συλλέκτες υπάρχει και η επετειακή έκδοση 25th Anniversary.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης