Πριν από λίγες μέρες, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για το διαφημιστικό τρέιλερ,  αποκαλύφθηκε η νέα γενιά του Mini από παπαράτσι γνωστού βρετανικού περιοδικού, με τις φωτογραφίες να κάνουν το γύρο του κόσμου.

Η εταιρεία, θέλοντας να πικάρει τους παπαράτσι και το περιοδικό, εξέδωσε μια ιδιαίτερα «έξυπνη» ανακοίνωση ζητώντας τους την επόμενη φορά να έρθουν πιο κοντά, ώστε να βγάλουν καλύτερες φωτογραφίες το αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανακοίνωση…

«Μετά τα μέλη της Βασιλικής Οικογένειας, τους ηθοποιούς, τους ποδοσφαιριστές και τα top model που συλλαμβάνονται από το φωτογραφικό φακό κάτω από περίεργες συνθήκες ήρθε και η σειρά της Mini. Θύμα ήταν ένα κίτρινος και ανυπεράσπιστος νεαρός. Γνωρίζουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τα μοντέλα μας, αλλά δεν είναι αυτός ο σωστός βρετανικός τρόπος για να κυκλοφορούν αυτές οι φωτογραφίες διεθνώς. Δεν διαμαρτυρόμαστε αλλά δεν είμαστε και κολακευμένοι από τις εικόνες. Όπως γνωρίζουν όλοι οι διάσημοι, οι τηλεφακοί παραμορφώνουν τις επιφάνειες, τις γραμμές και τις γωνίες του αυτοκινήτου. Οπότε είναι καλύτερο την επόμενη φορά να πλησιάσετε πιο κοντά», τόνισε χαρακτηριστικά η βρετανική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης