Σύμφωνα με τη θεωρία του «lipstick effect», οι πωλήσεις των κραγιόν εκτοξεύονται σε περιόδους κρίσης. Ίσως οι δημιουργοί του περιοδικού «Exhibition» να είχαν αυτό το φαινόμενο κατά νου όταν αποφάσισαν να αφιερώσουν το πρώτο τεύχος στο είδος του μακιγιάζ που δεν λείπει από καμία γυναικεία τσάντα. Άλλωστε, στόχος της νέας ετήσιας, πολυτελούς έκδοσης είναι να διερευνά σε κάθε τεύχος ένα προϊόν ή αντικείμενο.

Στο πρώτο τεύχος του Exhibition θα δείτε, λοιπόν, τον ζαχαροπλάστη Πιερ Ερμέ να ετοιμάζει γευστικά αντίγραφα κραγιόν μεγάλων οίκων, θα μάθετε ποιες είναι οι αγαπημένες αποχρώσεις μακιγιέρ όπως ο Νικολά Ντεζέν και θα θαυμάσετε ένα πορτρέτο της ηθοποιού Κέλι Μπρουκ με body painting από κραγιόν. Το Exhibition θα είναι διαθέσιμο στο γαλλικό Colette από τις 10 Ιανουαρίου και από τις 25 του ίδιου μήνα σε διάφορα σημεία πώλησης παγκοσμίως αντί 20 ευρώ. Τώρα μένει να δούμε αν αυτό το τολμηρό πρότζεκτ θα εδραιωθεί στα μίντια. Δύσκολοι καιροί, αν δεν είσαι κραγιόν.

Πηγή: gynaikamag.gr