Ρώσοι μηχανικοί έχουν αρχίσει το δύσκολο έργο της θαλάσσιας μεταφοράς τμήματος της τοξοειδούς γέφυρας με σιδηροδρομική γραμμή, μήκους 227 μ., ύψους 45 μέτρων και βάρους 6.000 τόνων στα στενά του Κερτς.
Η γέφυρα κατασκευάστηκε στην ξηρά και την Κυριακή η ομάδα συναρμολόγησης άρχισε τη θαλάσσια μεταφορά της στα στενά του Κερτς, όπου θα τοποθετηθεί σε πύργους-προβλήτες, ύψους 35 μέτρων.
Όσο διαρκεί η μεταφορά της γέφυρας προς το σημείο όπου τελικά θα τοποθετηθεί, και πιστεύεται πως θα απαιτήσει συνολικά 72 ώρες, έχει διακοπεί η ναυσιπλοΐα στον δίαυλο.
Μετά την εγκατάσταση της γέφυρας, που διαθέτει δύο σιδηροδρομικές γραμμές και τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων, τα πλοία που διαπλέουν τον δίαυλο θα περνούν κάτω από αυτήν.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο της γέφυρας της Κριμαίας -όπως ονομάσθηκε-, που θα έχει μήκος 19 χιλιομέτρων, θα είναι από τις μεγαλύτερες όχι μόνο στη Ρωσία, αλλά και την Ευρώπη.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ρωσικών Αρχών, η ολοκλήρωση του έργου, που προβλέπεται να γίνει το 2018 και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2019, θα εξυπηρετεί περισσότερους από 40.000 ταξιδιώτες και δεκάδες τρένα καθημερινά, εκτός από τη διακίνηση εμπορευμάτων.
